Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rednifegnar

    senior tag

    válasz Chaser #6 üzenetére

    nagyon helyesen, mert az alzanak meg volt egy csomo mas szemet huzasa is. pl kiirta hogy ha x oraig megveszed akkor meg aznap atveheted es hasonlok. oszt a valosagban meg soxor napokig tartott az az aznap. masik szemet meg az volt hogy minden atvetelelert felszamoltak dijat, ha szemelyesen bementel es atvetted akkor is felszamoltak 300ft-ot, ezt meg mire fel?
    szoval vastagon megdolgoztak a buntijukert, raadasul ugy hogy mar elotte tobbszor figyelmeztettek oket.

    A camera does not make art, the artist makes art.

  • BiP

    nagyúr

    válasz Chaser #6 üzenetére

    Hiába ez az általános gyakorlat, ettől még tiltani kell, és meg kell védeni az átlag vásárlót.
    Nem mindenkit azért húznak le, mert hülye, hanem mert átlagos, és így működik az emberi psziché.
    Nem mindenki ér rá vásárlás előtt hónapokig böngészni az árakat, hogy 1 hete felvitték-e az árat, vagy mindig is ennyi volt. A cégek pont ezekre az átlag vásárlókra utazik, és ez büntetendő. (szerencsére az árgrafikonok segítenek)
    Úgyhogy az a 200milla nem is sok.
    Ahogy az alza is megérdemelte a büntit. Magyar vásárlóként nem érdekel, hogy a cseheknél, egy másik készletnyilvántartásban hányan vették meg a cuccot, főleg, hogy ezzel csak azt akarják elérni, hogy én gyorsabban le akarjak csapni rá.

    Cikkhez:
    Nyilván máshogy kommunikálja a cég. Nem jól jönne ki, ha azt kéne hirdetni, hogy "megb*szott a GVH 4mrd-ra.", ehelyett minden nagyon szép, minden nagyon jó, mi vagyunk az emberekért, sőt, 4mrd-ot ráköltünk a helyi vállalkozókra. Ugye mennyivel máshogyan hangzik.

    Szakállas vicc a témában:
    Egy nagyvállalatnál focimeccset rendeznek a marketing és a karbantartó osztályok között. A meccset a karbantartók nyerik nagy fölénnyel. A vállalati hirdetőtáblán megjelenik a marketing osztály beszámolója a mérkőzésről: "Örömmel jelenthetjük, hogy a 2000. évi futball szezonban a marketing osztály kiélezett csatában a második helyet szerezte meg, míg a karbantartók mindössze egyetlen győzelemmel az utolsó előtti helyen végeztek."

    #11 Alogonomus : Szerintem nem feltétlenül kell rosszra gondolni a peren kívüli megegyezés kapcsán. Valószínűleg ez olyan tétel, hogy egy bírósági huzavona sem a cégnek sem a GVH-nak nem lett volna jó, hiába talált volna fogást rajta. Így gyorsabb és egyszerűbb eredményt tudtak elérni, és más a dolog színezete is. (pl. kisebb eséllyel vonul ki a piacról, mintha kapott volna egy rákényszerített 6mrd-os büntit)
    Tipikus win-win szituáció, a GVH valószínűleg kevesebb pénzt, de hamarabb jobb feltételekkel tudott elérni, mert az együttműködő másik fél jobb, mint a fizetni nem akaró megbírságolt fél, míg az emag is kevésbé szarul tudott kijönni belőle.

Új hozzászólás Aktív témák