- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- ZIDOO médialejátszók
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gaming notebook topik
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mcs
veterán
Olyan játékról van szó, mint pl. Need For Speed Underground 2, ahol bizonyos részeken a 9600GT 120 fpsnél kiakadt, ez pedig kb. 105-110et nyom ki magából azonos beállítások mellett. Hasonló és ennél is régebbi játékok futása leginkább a textúrázási erőtől és memóriasávszélességtől függ, és szinte teljesen figyelmen kívül hagyják a shadereket. Ezeknél mindegy, hogy 180 vagy 200 fps-t mutat a számláló.
Shaderesebb játékokban már 9800GT és afeletti szintet nyújt.Markok alapján is látszik, hogy pl. 03ban egy ezressel kevesebbet kaptam a 9600nál (32 helyett 31 ezer pont), viszont Vantageben már 4600 helyett 7800at.
[ Szerkesztve ]