- Belsős dokumentum az Intel CPU-k stabilitási gondjairól
- Mindjárt megjön a Lemokey (Keychron) első 8000 Hz-es, ultrakönnyű egere
- Strand vagy hűvös szoba? A hardverek tudják a választ!
- Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
- Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Projektor topic
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
- Milyen monitort vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Objektívek topikja
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Elindíthatja Kínában az FSD tesztjét a Tesla
it Sanghaj 10 Tesla jármű számára engedélyezte a tesztet, így előkészíthetik az FSD kínai indulását.
-
Belsős dokumentum az Intel CPU-k stabilitási gondjairól
ph Az információk szerint az eTVB hibás működése (is) okolható a 13. és 14. generációs processzorokkal kapcsolatos problémákért.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz F.E.K.. #18848 üzenetére
a 353W nem megy?
a S100-hoz kepest egy versenyauto, ezerkettes bigulit siman fogta 100-110-g
foleg a dupla torku karbis
kettesbe szurva megnyikkantotta az elso kerekeket
mondjuk kerte is a 9-10-t.... de a lovak zabbal mennek
minden relativ
haversracnak voltak igen kajak verdai, de most osz elejen vittek egy mesekort olaszorszagban egy frissen beimportalt Model S Plaid-l
aszondja nem hiszed el, amig nem eled at magad, hogy az hogyan megy
1/4-n 9.3sec-t megy, mikozben 900-1000ccm-s sportmocik veretnek 10-10.5sec korul
azaz 4 szemellyel a fedelzeten is le lehet tolni vele, mert erdemben akkor se lesz lassabbtöbb drón kell ;P
-
frescho
addikt
válasz F.E.K.. #18848 üzenetére
Waresz kombi megpakolva utánfutóval. 30-nál instatnt halálfélelmet tudott generálni. De a legbrutálisabb a 2142-es Aleko volt. Apósnak volt, vezettem eleget, nem szerettem, de nem tudtam azt sem megutálni. 75 lovasnak hazudták, de az asszony S100-val körbeautóztam simán. A ménes felét a csikóssal lelőtték még a gyárban, vagy ott fogták malenykij robotra. Két előnye volt: azzal a felfüggesztéssel átment mindenen és a Hajdú mosógépet simán be lehetett billenteni a csomiba. 2 baráttal a fedélzeten ezt így egyben sikerült abszolválni, mert a körforgalomban nem adta ki 30-al a pusz súly miatt és ezért le kellett vágni a bukkanókon keresztül. Túléltük, a Moszkvicsot meg nem hatotta meg. A tajgán a tesói többet is kaptak szerintem...
https://frescho.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Revolut
- M0ng00se: Northwood vs Prescott + tuning: a tesztek
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Gumi és felni topik
- Autós topik
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Diablo IV
- További aktív témák...