Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz F.E.K.. #14807 üzenetére

    mondjuk tudnek mutatni Bp-n olyan helyet ahonnan 50-60perc elerni a metrot, pedig ott a varoson belul vagy
    csak kicsit fura, hogy egy bp-i keruleti onkori kepviselo azon vergodik, hogy egy olyan MAV vonalat fejlesszenek, amibol kb 6km megy Bp-n, a tobbi resze meg nem
    meg BFK egy kecskemeti lakos kenyelmeert "fejleszt", ahelyett hogy a bp-iekkel foglalkozna
    ennyi penzbol az osszes metrovonal kiviheto lenne a peremkeruletekbe, amivel sokkal tobb utast tudnanak felvenni es gyorsitani az o tomegkozlekedesuket, mint ezzel a vonallal

    jelenleg ott jarnak a metrok Bp-n, ahol 120eve volta varos hatara
    a M4 is Keleti PU-nal vegzodik, ami a mai Bp kozepe, ami 1885-ben a varos szele volt
    es meg igy felig megepulve is hozza a teljes vonalra tervezett szamokat, pedig fikaturo vitezy anno megaszondta a veke.hu-s palyafutasa alatt, hogy 80-100k utas sem lesz ra
    csucsidoben meg nem tudnak tobb szerelvenyt beallitani a vonalra, mert egyszeruen nincs

    kozben meg ugyanezek azon nyuglodnek, hogy Bp-n belul is mennyien utaznak inkabb autoval
    ja hat lehet nem olyan megaprojektekre kene elb.szni csilliardokat, hogy a Nepszinhaz utcabol a 28/37 vili jarjon ki Blaha kozepere, mert akkor 50m-l kevesebbet kell setalnia az utasnak a metro lejarojaig (vitezy ezzel ervelt)
    wow :U

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák