- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házimozi belépő szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Nikon DSLR topik
- Házimozi haladó szinten
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Projektor topic
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz bambano #14095 üzenetére
ugy ertem, hogy amikor after a V.-ker Cukor utcaban vette a 48kB-s Spectrum-t 14k-ert 1988-ban, akkor 20k volt ugyanott egy C64, csak arra nem volt ammo
foleg, hogy olyan kis hordozhato Sanyo kazettas magno volt otthon, ami a Spectrum-hoz jo volt, a C64-hez meg meg kellett venni a gyari kazis egyseget +3.5-4k-ert, ha vmit akartal is vele kezdeni a szent szobor uzemmodon kivul
azaz ugy mar a 14k allt szemben a 24k-val
nekem volt a Quickshot 2 Turbo joy, a mikrokapcsolo rugojanak a beakasztos fule tort csak el, de azt konnyu volt cserelni bennetöbb drón kell ;P
-
KROK640
veterán
válasz bambano #14088 üzenetére
Na, ez nekem új, úgyis, hogy nibblerekkel szórakoztam.
Előfordult, hogy meghajtó meghajtóról másoplt, de sosem jutott eszembe h pl ez mehet gép nélkül.
Kár, hogy nem 1992-94ben találkoztunk. Debrecenben akár Jóo Rudolfnál....Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
válasz KROK640 #14102 üzenetére
utoljára gimis koromban kommodoroztam, nekem otthon spectrum volt, és ht-t is programoztam. de 92-ben már vms volt a nagy durranás nekem, 93-tól meg a solaris. úgyhogy hiába találkoztunk volna, már nem sok semmit csináltam home computereken.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Lenry
félisten
-
Lenry
félisten
válasz bambano #14085 üzenetére
bizonytalan volt, naén ugyanezt a stratégiát szoktam követni, ha valaki, valami elborult ötlettel jön: "nem, ilyet nem lehet". aztán elgondolkodok rajta, és "hacsak úgy nem, hogy..."
és akkor már a delikvens vidám hogy a problémája meg fog oldódni, míg fordított esetben szar magyarázkodni hogy miért mondtam azt, hogy "hogyne", aztán most mégse lesz belőle semmi.
szimpla pszichológia és úgy látszik az Opel is tudja eztGvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
-
-
-
-
opr
veterán
válasz bambano #14112 üzenetére
Hogyhogy? Úgy tudtam, hogy nagyon szereted azt a vasat, plusz azért a v6 verzió nem is az a tipikus tucatvectra, hanem konkrétan egy különlegesség. Illetve ha szabad kérdeznem, mi lett az új választás?
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
most is szeretem, csak a világ meg az opel ezt nem akarja támogatni.
piszkosul nincs már hozzá alkatrész, úgyhogy ha a szokásoson kívül bármi baja lesz, akkor nem fogják tudni megjavítani.
volt egy rossz sorozata, egymás után romlott el benne pár dolog, és akkor úgy döntöttem, hogy muszáj helyette egy üzembiztosat, mert a melóhoz kell az autó. más kérdés, hogy akkor meg lett javítva minden és azóta nincs vele ilyen elromlásos baj. csak olyan, hogy csámcsog a rozsda és nem minden alkatrészt lehet pótolni. meg hámlik a szigetelés a régi vezetékekről, meg ilyenek.opel insignia lett helyette, ebből is egy még sokkal ritkább, úgyhogy ezzel is szívni fogok de ez már nem olyan... a vectra inkább gép, ez meg inkább ilyen elfedős, elkenős, hogy a sofőr semmit ne tudjon arról, hogy mi történik. de azért látszik a 15 év különbség a két autó között. huligánkodni a vectra jobb, utazni az insignia jobb.
azt sajnálom, hogy amióta az insignia megvan, alig volt olyan időjárás, hogy ki lehetne próbálni. egyszer volt rendes hó, akkor kimentem kipróbálni, hogy milyen. kicsit meglepődtem, hogy lehet vele driftelni, csak jöttek a rendőrök és hazakísértek
a vectra két hónap múlva lesz nagykorú, ezzel nincs mit kezdeni.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
opr
veterán
válasz bambano #14114 üzenetére
Igen, az ido vasfoga sajnos ilyen. Anno ezert kellett elengedni a b vectra-t (az 1.8-as 138 lovas sport verziot), pedig nagyon szerettuk, csak mar az ido megcincalta szegenyt rendesen.
En amugy ugyan ezt ereztem, amikor az is200-at levaltottam is250-re. Az is200 (2000-es sorhat szivobenzin), mint jatek meg elvezet sokkal de sokkal jobb volt, a kormanyzas, ahogy az utat erzed, az a valto, meg ugy egyaltalan a kapcsolat az uttal meg a vassal valami zsenialis volt. De mint auto, utazni, arra az is250 (2,5 v6 szivobenzin) ezerszer jobb. A valto szarabb, a kormanyzas bar ugyanolyan pontos, de semmi visszajelzes, pont ugyanaz, mint amit mondasz, hogy elken mindent. Ugyan azt a kanyart ha lehet meg gyorsabban is be tudod venni az is250-el, csak nem elvezed. A hifi szebben szol, a kocsi halkabb, az ules kenyelmesebb, a motor rugalmasabb es jobban megy, a rozsda nem eszi, tele van legzsakkal, szoval barmilyen epeszu racionalitas szerint ezerszer jobb auto az is250; Megis nagyon hianyzik az is200, az tudott ilyen igazi hulyegyerekauto lenni, ha akart, de annyira nem volt se eros, se gyors, hogy egy ovatlan pillanatban szetszaladjon a menes, imadtam.Insignia melyik verzioja, hogy meg ritkabb?
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
a fő különbség, hogy a vectra 3.2 v6 szívó benzines kézi váltóval, az insignia 2.0s4 turbó hidrós automatával. azért ritka, mert ezzel a motorral csak pár hónapig árulták, mert 2018. szeptemberétől az euro 6dtemp környezetvédelmi normába már nem fért bele.
ha a vectrával menni akarok, akkor ott betolom a vasakat a váltóban a megfelelő helyre, tolok egy padlógázt és az megy. az insigniában meg rálépek a gázra, és majd az elektronika eldönti egy rakás idő alatt, hogy mi lesz. és az insigniában a motorhangot hanggenerátorral pótolták, ami gigamegarotfl.
egyébként jó autó az insignia, csak autózási élményt kevesebbet ad. arról nagy vonalakban sincs fogalmam, de már előre félek tőle, hogy mi lesz, ha elkezd megkotlani az elektronika. merthogy itt a környéken még egy olajcserére megbízható szerelő sincs, nem még a komolyabb cuccaihoz...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
opr
veterán
válasz bambano #14116 üzenetére
Azert annyira nem oreg az, hogy maris attol kelljen felni, hogy megkotlik az elektronika, nem kell attol annyira felni (ha nem BMW-ben ulsz, mert ott kell ).
Amugy igen, probaltam az insigniat, szerintem is jo kis utazos kocsi, hasznald egeszseggel!Hanggenerator meg... Hat, az egy olyan dolog, ami valamiert ujabban kb minden autoban van, de ha megdoglok se ertem, miert. Ez valami marketinges baromsag lehet. Az egyetlen jo dolog bennuk, hogy altalaban egy mozdulattal ki lehet kapcsolni a picsaba, es vissza se kapcsol magatol.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
5 hónapos korában, olajcsere után, megkotlott benne a gépháztető zárja.
úgy mentem végig a városon, hogy üvöltött a riasztó.
vagy a fakezű szerelő törte el, vagy gagyi. egyik verzió sem villanyoz fel.a hanggenerátor azért van benne, mert egyesek szerint sportos autóhoz sportos hang kell. az meg kisköbcentis sornégy turbóban nincs. ezért csinálni kell. borzalmasan szól. rotfl. meg ugyanez a hülye marketinges azt is hiszi, hogy a sportos autóhoz fekete belső dukál. így lett a szekérből száguldó koporsó...
azóta egyszer megkotlott benne a szellőztető ventilátor, azt meg se bírták javítani.
azé' a vectrámmal közel se volt ennyi baj, nemhogy újkorában, később se.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
opr
veterán
válasz bambano #14118 üzenetére
Na jo, ez azert nem hangzik jol.
Belso: Ezt a fekete belso maniat En se ertem. Nalam a belso az bor (foleg miota van gyerek) es feher/vajszinu/vilagosbarna."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
válasz bambano #14114 üzenetére
Állítólag erre volt igény. De mondjuk nekem az F Astra is elkenős a Ford Escort után, viszont strapabíróbb is. Valamit valamiért.
És azért jobb utazni, mert "elkenősebb".
Nincs olyan, hogy vezetési élmény is, meg kényelem isBTW a szervizeléssel több gond is van; szögegyszerű tucatautók elektromos gondjait se tudják a szerelők. Fogalmuk nincs egy rakás olyan szenzorról, ami 30 éve is használatos volt. Ezek után nem csoda, ha egy bonyolultabb autó fenntarthatatlan.
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
azért nevezem elkenősnek, mert egy csomó minden időbe telik, ami a régin nem volt az, nem azért, mert lágyabb. nem is lágyabb, kemény, mint a beton
például ha a vectrán belerúgok a gázba, az felpörög, mint egy varrógép. ha az insignián, akkor elkezd tanakodni, hogy vajon lesz-e környezetszennyezés, ha megemelik a fordulatszámot. és előbb kiszellőzteti a motort, meg ilyenek, csak utána engedi pörögni. erre rájön a turbó késedelme, és ezt az egészet betetőzi, ha a váltónak gondolkodhatnékja támad. nem tudod, miért abba a fokozatba tette, miért csinálja, elégedj meg azzal, hogy megy. ha előzni készülök, a vectrát betolom háromba, és akkor az három, ha az ég leszakad, akkor is és ha megpadlózom, akkor az elkezd húzni, és ha 30-nál megpadlóztam 3-ban, akkor 180-ig egy lélegzetvétellel húz, mint a barom emez meg kalkulál, spekulál, váltogat, stb.
egy nagy előnye van, kevesebbet fogyaszt. minél jobban ütöm, annál többet spórol a vectrához képest.
és egy mocskos nagy hátránya van, amit sose fogok megszokni, hogy túl nagy. a vectra se volt kicsi, de még nyújtottak rajta egy csomót. az itteni fő plázába nem mindig sikerül tolatás nélkül felmenni...
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
válasz bambano #14121 üzenetére
És már a Vectra is lassú gázreakciónak számít egy karbishoz képest
"egy nagy előnye van, kevesebbet fogyaszt."
Azért, amiért gondolkodik. Valamit valamiért
Meg mondjuk vezetési élményt én már nem keresek. Közúton, autópályán? Nem azért van, sem az autó, sem az út.[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
"És már a Vectra is lassú gázreakciónak számít egy karbishoz képest": nem, nem lassú, sport vezérlése van gyárilag.
"Azért, amiért gondolkodik.": szabályozható geometriájú turbó van benne, az viszi le a fogyasztást, meg a sok fokozat a váltóban.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
panaszkodni mindenre lehet
a valóság az, hogy a vezérlésed olyan, amilyenre tervezni akarják.
ezért a tucatautókban a vezérlés lassú, mert ócsósították.
ez a vectra elvileg egy sportos jellegű autó, ebben a vezérlés is gyorsabb, az abs is gyorsabb, a fékek nagyok, stb.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
Van a Vmware-n futó Win10-em itthon, az kiírta tegnap, hogy lejárt a támogatása. 1909-en volt, hát frissüljön 20H2-re. Ráér, hadd menjen. Utoljára 52%-nál állt a telepítése.
Ma reggel azt látom, hogy újra elkezdte letölteni GratulálokMutogatni való hater díszpinty
-
Majd szól, ha baja van, vagy akarja húzni a 20H2-t... Ütni-vágni való Windows, kb. akkor használom, amikor valami olyan cuccot kell futtatni, ami nem megy máson. (Most se kellett volna, csak hülye vagyok a Heimdall-hoz, és inkább Odinnal flasheltem telefont )
De az is csoda, hogy 2021-ben még mindig rá kell néha nyomni a parancssorban futó cuccra, hogy továbblépjen (Éppen másolok a cégesen, és néha bele kell nyomni a cmd-be egy entert, mert megáll az xcopy )Mutogatni való hater díszpinty
-
Diabolis
tag
válasz bambano #14116 üzenetére
Neked van egy 3.2-es C-d? Szóljál ha eladó lesz Se az Astrát se a B vekit nem cserélném le, de valahogy majd beadom anyának miért kell egy harmadik autó Vagy csak kettő, mivel Mr. Fisket hamarosan felgyújtom.... Az utolsó blogban egy szépen égő veki lesz a borítókép....
De ezt csak halkan írom, mert lelke van a rohadéknak és megint megsértődikHa beülsz a volán mögé, és azt érzed otthon vagy, ne gondolkodj, vedd meg! De ha leparkoltál vele és nem nézel vissza rá, rossz autót vettél.
-
-
-
Nem tudom, a kasztni konkrétan nem rozsdál. vagyis csak egy helyen.
például az első futómű bölcső, másnéven segédkeret, szétrohadt. az utolsót sikerült megszerezni valami lengyel raktárból. a hátsó futómű bölcső is rohad, abból eddig nem találtunk másikat. bontott meg nincs, mert ezek gts specifikus alkatrészek, a gyalog vectráé más.például szilent blokkok egyáltalán nincsenek, egybe vannak gyógyítva a lengőkarokkal. de lengőkar már nincs, mert ritka típus, nem tettek el annyit tartalékba. úgyhogy ha megrohad a futómű, akkor az úgy is marad.
de ugyanígy nincs motorba kábelkorbács, meg hasonlók.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
Diabolis
tag
válasz bambano #14138 üzenetére
Valamikor felhívok egy ilyen kábeolkorbácsos-felújítós emberkét, majd szólok, hogy mit intéztem. Nekem is kellene mind a két autóra egy ilyen művelet.
A bölcső passz, de szilenteket tudsz gyártatni.Ha beülsz a volán mögé, és azt érzed otthon vagy, ne gondolkodj, vedd meg! De ha leparkoltál vele és nem nézel vissza rá, rossz autót vettél.
-
senior tag
válasz Top cat #14141 üzenetére
Ez érdekes...
De akkor ez most hogy van?
Csak azért kérdezem, mert asztali gépeim frissültek 21H1-re, de mostanság gondoltam - épp' a friss megjelenés miatt - új telepítő pendrive-ot (és DL DVD-t) csinálni."... test, lélek, szellem - anyag, energia, információ - tudás, bátorság, becsület - tény, igazság, valóság - belőle, benne, általa..."
-
-
Top cat
őstag
Ezek szerint mindkettő a legújabb verziót szedi le.
Ha a legújabb telepítőt akarod, akkor le kell töltened újra.
-
Lord Myn
senior tag
Nekem ugyanez volt, kiírta az összes W10, hogy "lejárt-frissíts": a 3 VM-es 20H2-re, a "valódi" (host) gép, viszont csak 2004-re - ebben mondjuk szerepe lehet a megannyi szoftveres MIDI szintinek és a 10+ éves X-Fi Titanium HD-nak, de a 2004 upgrade-et túlélték a cuccok, egyedül egy vstmidi meghajtó repült, de arra van workaround, úgyhogy eddig ok... Cserében viszont végre ki tudtam próbálni a Metro Exodus remake-jét, ami 1909-cel nem ment.
[ Szerkesztve ]
"War does not determine who is right - only who is left."
-
-
Lenry
félisten
az a pár, az 8 éve volt, de valóban volt téma
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Filmvilág
- ASUS routerek
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- TCL LCD és LED TV-k
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- World of Tanks - MMO
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...