Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • qnadam

    veterán

    válasz prmcsk #10210 üzenetére

    ha jól értettem, onnan indultunk, hogy KROK ügyfele egyáltalán nem szívesen fizetett, és csak kifogás volt, hogy nincs nála pénz.

    az alaptézis nem a kártyamánia, hanem hogy az ügyfél hülye ésvagy leszarja a fejedet, ez viszont nem csak fizetésnél fordulhat elő...

    velem jöhet szembe olyan szolgáltató, aki nem fogad el utalást/kártyát/bármi más korszerűt, ekkor vagy keresek másikat, vagy elfogadom, hogy ez ilyen fura lény, és számolok vele, hogy kp kell. az autószerelőm ilyen, de abból ritka a jó :)

    nem tudom, mivel foglalkozol és milyen ügyfeleid vannak, nekem 99%-ban cégek a megrendelőim, ők szerintem elég furcsán néznének rám, ha azzal állnék elő, hogy akkor mostantól készpénz.

    ha három kártyával nem tud valaki kifizetni egy vásárlást, arról általában nem a kártya tehet...
    nyilván megállhat a rendszer, de szerencsére nagyon rég találkoztam ilyennel. viszont a nagyobb üzletekben, ahol nem félálomból kezd ébredni meg adatkapcsolatot összerakni a terminál, ott 1-2 másodperc alatt megvan a visszajelzés. ennyi idő alalt még oda se adom a pénzt, nemhogy visszajárót kapjak.

    [ Szerkesztve ]

    istálló? gazemberség? hupákolás?

Új hozzászólás Aktív témák