- Mini-ITX
- Vezetékes FEJhallgatók
- Notebookokba érkezhet meg az LG Tandem OLED kijelzője
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Hobby elektronika
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
Hirdetés
-
Az okosórák meghódítására készül a Galaxy AI
ma Azért az amazonos listázásnak vannak furcsaságai.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
prmcsk #10210 üzenetére
ha jól értettem, onnan indultunk, hogy KROK ügyfele egyáltalán nem szívesen fizetett, és csak kifogás volt, hogy nincs nála pénz.
az alaptézis nem a kártyamánia, hanem hogy az ügyfél hülye ésvagy leszarja a fejedet, ez viszont nem csak fizetésnél fordulhat elő...
velem jöhet szembe olyan szolgáltató, aki nem fogad el utalást/kártyát/bármi más korszerűt, ekkor vagy keresek másikat, vagy elfogadom, hogy ez ilyen fura lény, és számolok vele, hogy kp kell. az autószerelőm ilyen, de abból ritka a jó
nem tudom, mivel foglalkozol és milyen ügyfeleid vannak, nekem 99%-ban cégek a megrendelőim, ők szerintem elég furcsán néznének rám, ha azzal állnék elő, hogy akkor mostantól készpénz.
ha három kártyával nem tud valaki kifizetni egy vásárlást, arról általában nem a kártya tehet...
nyilván megállhat a rendszer, de szerencsére nagyon rég találkoztam ilyennel. viszont a nagyobb üzletekben, ahol nem félálomból kezd ébredni meg adatkapcsolatot összerakni a terminál, ott 1-2 másodperc alatt megvan a visszajelzés. ennyi idő alalt még oda se adom a pénzt, nemhogy visszajárót kapjak.[ Szerkesztve ]
istálló? gazemberség? hupákolás?