- Milyen TV-t vegyek?
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10.4 - az, ami
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Bluetooth hangszórók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Computex 2024: masszív tervekkel ül fel az ARM az AI-vonatra
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Hobby elektronika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
it Új AI-eszközöket visz az ügyfélszolgálatot ellátó call centereknek a Microsoft.
-
Read Only Memories: Neurodiver teszt
gp A 2064 folytatása négy teljes évet csúszott a legelső tervekhez képest – a jövő transzhumanista világa még mindig roppant érdekes, a történet azonban már nem robotok, hanem agybúvárok körül forog.
Új hozzászólás Aktív témák
-
muxi-muxi
senior tag
A heti kihívások némelyike mazochistáknak való. Highly skilled ellenfelek bárhol-bármikor legyorsulnak, stresszelhetek az utolsó kanyarig, mikor vágódik be egy mellém. Régen az NFS-ekben volt ez a "gumiszalag"-megoldás. Tök mindegy mennyivel repesztesz, nem fognak drámaian lemaradni. Az a minimum, hogy az osztály végéig (pl. 800) ki kell tuningolni a kocsit, és mókolni is kell a beállításokkal. (pl. scramble körpályán a váltót állítgatni, lengéscsillapítót-gumit cserélni). Az tök oké, hogy a sima versenyeken lehet állítgatni a nehézséget, de ne legyen má' az extraverseny autofelláció... (Hozzáteszem, a négyben ugyanígy volt.)
Mindegy, milyen gép, csak fagyjon...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen