Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • copass

    veterán

    válasz Abu85 #52 üzenetére

    a hagyományos cpu render nagyon rossz irány, ezt igazolta az UE elterjedése a filmiparban és a blender cycle render sikere is.

    prorender? "amd only"...ne viccelj már....pár éve eröltetik, kutya se használja igazából...

    "A GPU-val azt lehet játszani, amit eddig. Szépen feldarabolod a jelenetedet apró szeletekre, hogy beférjen a VRAM-ba, és úgy megoldod a vizualizációt. Aztán, ha mindent jónak találsz, akkor megcsinálod a CPU-s rendert az összes adattal."
    ebből a júzert szart se lát, mert a progi (már amelyik képes rá) darabolja annyi részre hogy elférjen a rendelkezésre álló vramban. mivel nem kell hogy valósidejű legyen, ezért az elérési idő teljesen másodlagos szempont. az csak a valósidőben számít, rendernél nem.
    az hogy összerak x részt az meg picsafüst kategória...
    de még így is sokkal gyorsabb mint a CPU render valaha is lesz.

    "amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"

Új hozzászólás Aktív témák