- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Már a Sparkle is jegyezhet fehérbe öltöztetett videokártyákat
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Milyen processzort vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
ma Sokat kellett várni az első OLED képernyős Apple táblagépre, állítólag megérte.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Post Process effektek különlegessége, hogy a számítás az összes pixelre lefut, még akkor is, ha nem lesz eredménye.
A tesszellációs teljesítmény a GF104-ben a felére esett, de ez kb. lényegtelen a játékokban, mert alig terhelnek tesszellálás szintjén. A háromszögek feldolgozása nem akadály ezeknek a rendszereknek, a textúrázásuknál dőlnek be. A Heaven esetében, pont fordított a helyzet, de az benchmark.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Post Process mindig ilyen volt. Egyszerűen nem lehet előre megmondani, hogy lesz-e a számításnak eredménye. Ha erre lenne megoldás, akkor mindenki happy lenne, de nincs. A DX11 itt nagyon sokat segít, mert a számítás jelentősen gyorsabb a Compute Shaderrel. Elég csak a BattleForge-ra gondolni, ahol az SSAO-s teljesítmény DX11-ben 55%-kal gyorsabb, mint DX10-ben. A gond az, hogy az NV ezt félreértelmezte, és írt egy olyan post process effektet (a Diffuse DoF személyében), ami kifekteti még CS mellett is a kártyákat. No persze az AVP Advanced Shadow effektjénél az AMD is átesett a ló túloldalára, mert minimális a különbség mégis -30%. Persze van jó effekt is post process szinten. Az AMD csinált már HDAO-t és DirectCompute-os AA-t. Mindkettő baromi jó, és nem eszik túl sokat. Ez lenne szerintem a jó irány.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS ROG STRIX RTX 3070 TI O8G GAMING OC - csúcskategória garanciával
- AMD Radeon Pro W7900 48GB GDDR6
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- ELADÓ 32 DB Nvidia RTX 3060 Ti és 8 DB Zotac Gaming Geforce RTX 3080 Trinity / KOMPLETT BÁNYAGÉP
- MSI GTX 1660 ti armor oc