Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz TTomax #35 üzenetére

    A Post Process mindig ilyen volt. Egyszerűen nem lehet előre megmondani, hogy lesz-e a számításnak eredménye. Ha erre lenne megoldás, akkor mindenki happy lenne, de nincs. A DX11 itt nagyon sokat segít, mert a számítás jelentősen gyorsabb a Compute Shaderrel. Elég csak a BattleForge-ra gondolni, ahol az SSAO-s teljesítmény DX11-ben 55%-kal gyorsabb, mint DX10-ben. A gond az, hogy az NV ezt félreértelmezte, és írt egy olyan post process effektet (a Diffuse DoF személyében), ami kifekteti még CS mellett is a kártyákat. No persze az AVP Advanced Shadow effektjénél az AMD is átesett a ló túloldalára, mert minimális a különbség mégis -30%. Persze van jó effekt is post process szinten. Az AMD csinált már HDAO-t és DirectCompute-os AA-t. Mindkettő baromi jó, és nem eszik túl sokat. Ez lenne szerintem a jó irány.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák