- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Micro Four Thirds
- Milyen videókártyát?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Vezetékes FEJhallgatók
- Gaming notebook topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
"....és mindet úgy konfigurálod, ahogy akarod. Na ezekre a modellekre mondom azt, hogy ezek nem készülnek egyszerre egy gyártósoron...."
Dehogynem. Egy gyártósoron készülnek. Az első szerelési ponttól kezdve nevesítve van a jármű tulajdonosa és a megrendelés összetétele. Ettől csak egy esetben térnek el. Ha valami hiba keletkezik a gyártás folyamán. A félkész autót kilökik és majd javítják, amikor lesz rá idő. A megrendelőnek meg újra indítják a gyártást.
Minden elkészült járműnek dokumentálják a gyártását. Húsz év múlva és meg tudják mondani egy ma legyártott autóról, hogy melyik munkaműveletet ki végezte a jármű összeszerelésekor. (Egyetlen kivétel az összeszerelés egy fázisában csapatok dolgoznak. Nem lehetséges még az automatizálás, mert túl sok részműveletből áll a feladat. A robotok nem férnek el egymás mellett. Csoportban dolgoznak, csak a csoport nevét rögzíti a rendszer. A csoport olyan munkaközösség, amibe még a BMW vezetése sem szól bele. Ha baj van a teljes csapatnak kell mennie.)
A teslának nehezebb beindítani egy teljesen új modellt, mint a tradíciókkal rendelkező gyártónak. Sokkal szélesebb a már meglévő kínálatuk, ezért több már létező alkatrészt és szerkezeti elemet lehet felhasználni az új modellhez.
A döntés egyszerű. Mekkora számban értékesíthető az új modell. A következő évben és következő öt évben.
Mekkora bevételt lehet realizálni. Mekkora a fejlesztés költsége a gyártás beindításához.Ha nagyobb a költség, mint a várható ötéves bevétel, akkor jegelni kell a projektet. Ha a ráfizetés kicsi és csak néhány száz dollárt tolnak a zsebébe a vásárlónak, akkor a presztízs emelés szükségessége dönt. Ha nincs ráfizetés, akkor indul a gyártás. Nyereség nem kell feltétlenül. Mivel emelkedik a felhasználható alkatrész és részegységek száma, amiket egy következő modellben használhatnak majd, a haszon majd a jövőben fog keletkezni.
Ugyan ilyen elvek alapján az optimális piaci részesedést meghatározni. Ha csak 10%-al növelhető az eladás mértéke, ám ehhez hatalmas beruházás szükséges, akkor marad a jelenlegi részesedés és áremeléssel lehet csökkenteni a vásárlókedvet.
Ha a beruházáshoz akkor piacnövekedés társul, ami kigazdálkodja a beruházás költségét, akkor már tegnap el kellett volna kezdeni a fejlesztést.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya
- Geforce GTX 460-1 gb DDR5 256 bit videokártya
- Geforce G 210 -1 gb videokártya
- Díszdobozos Lenovo Yoga Slim 7i Pro "Kis Gamer" Ultrabook 14" -40% i5-11300H 16/512 QHD+ 2,8K OLED