- Apple asztali gépek
- Milyen pendrive-ot vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Gaming notebook topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Projektor topic
Hirdetés
-
Lopják az LG akkutitkait
it Inkább licenceli ezentúl az akkumulátoros szabadalmait az LG Energy Solution, mert túl sok a jogsértés. Az LGES mellett az UMC is az autóipar egyre lassuló keresletére figyelmeztet.
-
Júniusban végre bemutatkozhat az új Gears of War játék
gp Több mint négy és fél év telt el az utolsó rész óta, szóval ideje lenne megkapni a folytatást.
-
LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
ph Félmillió forintba kerül az LG új, 240 Hz-es gamer monitora. Megnéztük, mit tud!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Hieronymus #34 üzenetére
> Minden alkatrész és kellékanyag pontosan akkor és ott van, ahol be kell építeni.
Ja, hat ez pont 2020-ban fekudt el teljesen. (A 'chiphianyt' elsosorban a soklepeses JIT logisztika torekenysege okozta.)
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
-
Metalfan
senior tag
válasz Hieronymus #34 üzenetére
Most nagyon elbeszélünk egymás mellett. Te egy adott típusra érkezett megrendelések egy adott üzemen belüli gyártási sorrendjéről és variálhatóságáról írsz, én pedig egy adott autómárka teljes modellpalettájának gyárthatóságáról és gyártósoron való variálhatóságáról.
Pl ránéztem a BMW hazai oldalára, és 95 modellt listáz ki (ami kicsit túlzás, amikor a "hagyományos", a hibrid és a full elektromos változat 3 modellnek számít). Tehát nem a 3-as BMW 95-féle felszereltségi variációja van, hanem van 95 modell, és mindet úgy konfigurálod, ahogy akarod. Na ezekre a modellekre mondom azt, hogy ezek nem készülnek egyszerre egy gyártósoron.
-
ddekany
veterán
válasz Hieronymus #62 üzenetére
Azért a Mercedes eseténél a törvényi korlát és a technikai nem biztos hogy távol áll egymástól. Onnantól, hogy ennél többet kell lekezelni, mint pl. kereszteződés, stb., gondolom igencsak elszabadul a nehézsége a problémának. Hogy vajon a Tesla hol áll attól, hogy hasonlóan könnyített körülmények közt hasonlóan megbízható legyen, akár felhasználva az FSD rendszerét, azt érdekes lenne tudni. Hogy nem menne, vagy csak nem erre lőnek most.
[ Szerkesztve ]
-
Major Lion
senior tag
válasz Hieronymus #70 üzenetére
Hat tudtommal egy rossz valasz miatt meg senki nem bukott meg KRESZ vizsgan
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero
-
ddekany
veterán
válasz Hieronymus #70 üzenetére
Ez amúgy hogy van a németeknél, autbahn-on szokás 60-al menni? Mert egy dolog, hogy jogod van rá, de lehet, hogy nem szeretnének érte.
-
Erwinke
aktív tag
válasz Hieronymus #70 üzenetére
Elnezest. Nalunk(Szlovakian) nem igy szol a torveny. Ha nem tudsz 80 al legalabb haladni nincs keresnivalod a palyan. Varosban 65.
Es nyilvan valoan ezalol kiskapu a forgalmi dugo, baleset, vagy az idojarasi viszonyok, mint ahogy irtad.
-
dabadab
titán
válasz Hieronymus #91 üzenetére
A 30% elfogadhatatlanul alacsony javulás.
Viszont az önvezetés, mint feature, meg baromira vonzó, azt akarni fogják az emberek, főleg ott, ahol tényleg sokat autóznak, mert mondjuk minden nap azzal ingáznak.
DRM is theft
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Hieronymus #91 üzenetére
""Ha a döntéshozók azt látják, hogy az önvezetés engedélyezésével mondjuk évente 30%-al kevesebb ember hal meg az utakon, akkor meg fogják teremteni az önvezetéshez szükséges jogi környezetet."
A 30% elfogadhatatlanul alacsony javulás. Ha 30%-ra csökken a halálos balesetek mértéke, sem lesz elegendő az önvezetés szabadjára engedéséhez. Egyetlen döntéshozó sem fogja bevállalni ezeket a magas számokat."
Amennyire látom nem is kell. Már most is ha részlegesen is de fullba tolják és nem kevesen.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
ddekany
veterán
válasz Hieronymus #113 üzenetére
Azért lenne mit nyerni ezzel. Ha ilyen közösen használt autonóm járművek vannak, akkor azért valószínűleg meg lehet szervezni, hogy egy járműben átlagosan több ember üljön, mint most, vagy hogy kisebb járművek legyenek arra, ha csak 1 ember utazik. (Az botrányos ami jelenleg van, 4 személyes kocsiban rendszeresen csak a vezető van.) Akkor máris több hely van az utakon. Hasonlóképpen az is könnyebben megoldható lenne, hogy a csúcs időszakokon kívülre kerüljön, aki valójában tudna máskor is menni, azaz pl. felajánlja a rendszert, hogy fél órával később olcsóbb lenne. Illetve ha kizárólag legalább részben autonóm autók vannak, a piros utáni indulásnál nincs akkora késleltetés hátrafelé haladva a sorban.
[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Hieronymus #113 üzenetére
"Ha marad a mostani helyzet..."
Feleségemnek a covid HOt most véglegesítették. Site hely 2000ről 800ra levágva. Nálunk kb 1600an férünk el. Covid kezdésnél voltunk 2400an. Most 3100 a létszám. HOval lesz megoldva, nem lesz sitebövítés.
"egyetlen járművel sem lesz kevesebb az utakon."
Sött még az se kizárt több lesz. De aztán lehet, hogy lesznek "gyüjtőjáratok". X
Viszont összess kocsiból tuti kevesebb kell. Én pl amikor néztem napi átlagban 25percet használtam. Évi 9500km. Mégis van mert kell.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
ddekany
veterán
válasz Hieronymus #119 üzenetére
Amíg mindenkinek saját kocsija van, és nem pedig valamiféle a mai taxi és tömegközlekedés közt álló szolgáltatásért fizet, addig nem lehet ilyen szervezettség. Viszont az ilyen szolgáltatás nem reális, ha minden egyes járműben ülnie kell egy sofőrnek. Utóbbi esetben a az mai tömegközlekedés a reális, az viszont nagyon nem személyre szabott (és ezért sokan iknább vesznek saját kocsit).
-
ddekany
veterán
válasz Hieronymus #121 üzenetére
Igen, lényegében erről írtam. Ha nincs kit felszedni útközben, egyszemélyes mini jön. Meg lehetne 3 személes kisbusz, ahol 3 elszeparált tér van saját ajtóval, mindben egy 1 ülés és mellette hely csomagtárolásra vagy állásra. Csökkenti a közös ló érzetet.
[ Szerkesztve ]
-
dabadab
titán
válasz Hieronymus #121 üzenetére
Ami eddig sem működött és ezután sem az, hogy elindulunk és útközben felszedünk még három utast, mert azonos az úti célunk.
Az arab világ konkrétan tele van ilyen iránytaxikkal.
DRM is theft
-
#54625216
törölt tag
válasz Hieronymus #128 üzenetére
Olyan nagy különbséget nem látok a jelenlegi tömegközlekedés és az iránytaxik között azt leszámítva, hogy az iránytaxikban mindig jut ülőhely. Az FSD iránytaxik kb.úgy működnének, mint a reptéri shuttle minibuszok: háztól a célpontig a többi utashoz optimalizálva az útvonalat.
Ettől függetlenül az FSD flotta nem erről szól.
A személyautó legnagyobb előnye a tömegközlekedéssel szemben az, hogy nem kell az időbeosztásodat a tömegközlekedéshez igazítanod. Alapvetően a többség ezért tart fenn saját autót. Az FSD flotta ezt az időhöz kötöttséget tudja feloldani, ami pont akkor jön jól, ha nem tömegek mozognak nagyjából azonos időben A-ból B-be, mert azt meg a tömegközlekedés tudja hatékonyan kiszolgálni.