Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • misterK

    csendes tag

    Hola! Jó reggelt!

    Egy KTM BionX (36V) bringával kapcsolatos kérdésem lenne - remélem Ti tudtok segíteni! Az akkumulátor pack lassan megadta magát, az utolsó két nagyobb terhelésnél 7 - 8 km-nél totális üres akkut jelzett a ki. Ezt követően még simán mentem vele, tölteni is lehet, de gyanítom, hogy cserélni kellene az akkukat. :)

    BionX akkupack felújítással kapcsolatban két információt lehet elérni: az egyik szerint csak a gyári kapacítás érhető el úrja (36V, 9,6Ah), és a másik, Panasonic NCR 18650PF ill. 18650B cellákkal, megnövelt kapacítással (14Ah, 17Ah illetve 19 Ah).

    Az első opció (gyári akku) azt mondja, hogy az elektronika nem fogja felismerni a megnövelt kapacítású akkupack-ot, illetve ha fel is ismeri, helytelen információt jelez ki. A másik (több kraft) azt mondja, hogy á, dehogy, vedd meg ezt, király lesz.

    Tud esetleg valaki gyakorlati tapasztalatból beszámolni, tanácsot adni, melyik opció a valós? Érdemes megnövelt kapacítással felújítani, vagy valóban gondok lesznek? Ha érdemes nagyobb akkukat beletenni, akkor melyiket, a nagyobb terhelhetőségű PF vagy a nagyobb kapacítású B cellákat érdemes preferálni?

    Előre is köszi, ha valaki érdemben tud segíteni a kérdés eldöntésében! :)

    K

Új hozzászólás Aktív témák