- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Raspberry Pi
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- OLED TV topic
- iPad topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
Hirdetés
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
Új hozzászólás Aktív témák
-
GalaHU
őstag
Lehet hogy ezt hozta ki a kutatás, de saját magam mást tapasztalok.
Egy Honda Forza 300-asom van és a sorok között a lámpánál csorogva sokkal hamarabb észrevesznek/meghallanak mióta az Akrapovic van fönt, szemben a gyári suttogóval. A gyalogátkelőhely dettó, ott is megszűntek a szuicid gyalogosok, mert odakapják a fejüket... Persze nem száguldozok, igyekszem odafigyelni mindenkire, de nekem ez a kis plusz sokat segít a mindennapokban.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
nagyúr
A C1 elektromos verziója is egy jelenlegi benzines árában lenne. Ergo nulla lehetne az értékesítés volumene a többi gyártóhoz képest. A cégnek ép ezért nem éri meg a technikai update. A C1 baromira menő+biztonságos+átgondolt technikai kisérlet volt. (Igen, nem az esőálló kaszni volt a lényeg, hanem a biztonsági utascella.)
Már akkor kérdőjel volt a konkrétan "más olcsó autógyártók" tipusai árába kerülő alapmotor, semhogy a nagyobb verzió.Surface Book és egy Csúz a körtefán!. Pentax-szal fényképezve!
-
Tin
veterán
fordítva ültök a lovon, barát. egyrészt, magyarországnak senki nem gyárt semmit, maximum kaphat belőle jó drágán, amit valakik valamilyen célközönségnek legyártanak. és aztán ha harmonizálják a magyar szabályozást, akkor megy, ha nem, akkor nem megy. az "idejétmúlt" 45km/h nem csak magyarországon ennyi, máshol viszont nem vezetnek úgy, mint ott. és azok az országok a célközönség, nem a magyarok.
szerintem így mindent elmondtam. valaki írta feljebb, és egyet is értek vele, hogy nem szabályozgatni kellene, csak simán betartani a szabályokat, de ahhoz meg közlekedési kultúra kéne, ami meg nincs. ezért "veszélyes" a 45 km/h, ami pont nem feltartás, hanem azért ennyi, hogy hosszabb távon az autósok a robogósok elé kerüljenek, és ne tartsák fel egymást. valaki átgondolta ezt már, és nem "simán kőne a 60 mer elavútt".
máshol működik. csak ezt akarom mondani, mielőtt megváltanátok a piacot, aminek magyarország annyira marginális kis szelete, hogy ha nem lenne, maximum pár tucattal több maradna a gyártó raktárában az ilyen elektromos motorokból.
-
Tin
veterán
nézd, én most becsülettel rákerestem erre, és van minden, kezdve az általam is írt logikus válasszal, folytatva mindenféle jogharmonizációs lépést az EU-n belül, és így tovább. hogy miért 45, teljesen mindegy is, mert annyi. ha betartaná mindenki, nem lenne gond, mert az autósok idővel előre kerülnének, ha meg nagyobb a forgalom vagy több a lámpa, akkor nem gyorsulnák le a robogókat, hanem mennének mögöttük 5-el lassabban (naés).
de újra és újra csak ugyanazt tudom mondani: van több kategória feljebb, tehát kezelhető a dolog, csak vizsgázni kell. az meg amúgy sem árt. én anno megcsináltam a kismotor jogsit 16 évesen, és nem ártott meg. simán kötelezővé tenném ma is.
-
Tin
veterán
értelek, de én meg másképp látom, mert ha mindenki betartja a sebességkorlátozásokat, és odafigyel a motorosokra, akkor korántsem veszélyes a dolog. a biciklisekre is lehet vigyázni, pedig ők lassabbak, a rolleresekre is lehet vigyázni, és a gyalogosokra is.
annyiban viszont revidiálom az álláspontom, hogy elfogadom a nézőpontod, és valószínűleg nem az az 50 km/h-ra harmonizált kismotoros korlát lenne bármi rossznak az okozója, főleg egy olyan közegben, mint magyarország, ahol az autó az utak királya, és örüljön mindenki, hogy nem ütik el. de te meg kérlek azt értsd meg, hogy európa nyugati felében ez nem így van, és közel sem veszélyes robogóval, biciklivel vagy rollerrel, esetleg gyalogosként közlekedni, mert az emberek vigyáznak egymásra. szóval nem a szabályozás a fő gond, hanem a közlekedési kultúra. és az, hogy a magyar rendőrnek ami trafipaxszal nem megoldható, az nem létezik.
húsvétkor jöttünk haza anyóstól. egy faluval odébb mértek a jardok, tök egyenes szakasz, településen belül, 50-es tábla. mérnek, mindenki megy lassan, majd kb 1 km múlva van egy szerpentines szakasz felfelé, na, a motorosok oda rajzottak ki, és húzták tövig a motort, kerülgetve minket is mindkét oldalról. mondanom sem kell, előtte 1-2 héttel kente össze az egyik ilyen motoros récer az agyvelejével a lejtőt, anyós mesélte. oké, lenyelem, biztos könnyebb a "tuti" árnyékban trafizni, persze onnan is hallaniuk kellett az ordító motorhangot. kb 3 km múlva, már az autópályán (lejtett) a következő szerencsés motoros cikáz az autók között 160-al, majd egy út szélén álló újabb trafis rendőr a telefonját nyomkodta, miközben ment a trafi. kb onnan 800m-nyire egy lerohadt autó az út szélén, és a sofőr a külső sávban integetett az autósoknak, hogy valaki álljon meg segíteni, nem is értettem, de majdnem elütöttem én is. hívom a 112-t felfokozott idegállapotban, elmondom nekik, és megsértődött az ügyintéző, mert a felfokozott idegállapotban azt találtam mondani, hogy esetleg dolgozzanak, és rámtette a telefont. felhívtam őket újra, és megmondtam a diszpécsernek, hogy rögzítem a hívást, és ha nem intézkedik, este a híradóban hallja viszont magát. ezután kb 15p-el felhív egy ismeretlen szám, hogy miért kritizálom a rendőröket. érted? és kiderült, hogy lecseszték a telefonnyomkodó trafizós rendőrt fentről, és persze aztán mondta, hogy kimennek a motorosokhoz is, meg most megkeresi a lerobbant autóst is, de ő is meg volt sértődve. aztán orbánoztunk egyet, mondtam, hogy nem őt akartam bántani, és mindenki ment a dolgára. de azért ugye abban egyetértünk, hogy ez NAGYON NEM OKÉ ÍGY.
(#127) Somatom: kizárt. éppen elég volt az a közel 20 év, amit pesten leéltem ahhoz, hogy csak akkor menjek be a városba, ha feltétlenül szükséges.
[ Szerkesztve ]
-
lugoka
csendes tag
Ez nekem épp most egy nagyon érdekes kérdés. Pont a napokban beszélgettem egy emberrel akik ilyen félig-meddig intelligens, forgalom felügyelő, irányító és veszély előjelző, figyelmeztető rendszert fejlesztenének, üzemi, raktári közlekedéshez. Hát nem csak a közúti közlekedésben van meg ez az "Én sietek, meg én fontos vagyok mert én ÉN vagyok. Majd a többiek úgyis vigyáznak mert nem akarnak sittre kerülni" mentalitás. És a legérdekesebb, hogy nagy %ban, inkább a közlekedés (nem csak közúti) gyengébb, kissebb résztvevői felől van meg ez a hozzáállás.
[ Szerkesztve ]
-
Stauffenberg
nagyúr
"Egyébként az egész közlekedésre jellemző, hogy rettenetesen alulértékeljük az emberi gesztusok, a kapcsolatteremtés jelentőségét, ami pedig a közlekedési kultúra egyik nagyon fontos jellemzője."
Teljesen egyetértek, de csak azzal egészíteném ki, hogy én társadalomtudományos szemszögből kettőt hátralépve is nézném a nagy képet: Ez nem csak a közlekedési kultúra sajátossága, hanem tágabb értelemben a társadalmaké. A szolidaritásra, egymásba vetett bizalomra hajlamosabb társadalmak és az egymással szemben bizalmatlan, frusztrált társadalmak közlekedési kultúrája is alapvetően eltér és sokszor az azonos célokat is eltérően közelítik meg (például a vigyázzunk egymásra, hogy mindenki hazaérjen és a mindenki vigyázzon magára, hogy mindenki hazaérjen elég más mentalitás és máshol vannak a buktatóik is).
-
mzso
veterán
Én az általánosság miatt általánosítok. Meg igen irritáló, hogy a sok sznob divatmajom miatt már nem létezik tisztességes motor nem-morbid áron. Ha igaz amit állítasz akkor ti vagytok bőven a kisebbségben.
Ismerős aki Jawa-val is meg 650-es Suzukival is szokott járni, hogy ha az utóbbival megy akkor a többi motoros int neki, de ha a másikkal akkor leszarják. Meg amúgy is a 650-est már lenézik mert csak 1000 köbcentitől menő a motor.Minden ami ami divat kellék lesz morbid drága lesz. A karóráktól a napszemüvegeken át a motorokig.