- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Milyen TV-t vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kroni1
veterán
Minek kéne szegecses kerék? Én egy Yamaha Joggal nyomtam futárként olyan téli szezont, amikor volt hogy a jégtől nem láttam a visszapillantóban semmit, sőt emlékszem egyik reggel az első telóm is be volt fagyva.. Napi 8 órában minimális szünetekkel, sima nyári gumival nyomtam, nulla eséssel.
Mint írtam két első kerékkel lenne az igazi. Az a koncepció sokkal jobban véd az eleséstől csúszós úton mint akármi más. Amúgy lehet kapni téli gumit kisebb méretben robogókra, de az elmúlt teleket alapul véve nem csak a szegecses de még a téli gumi is teljesen felesleges lenne..
Tavaly olvastam a C1 feltámasztásáról de attól tartok nem[link] kapkodják el:
-
félisten
Értem. Szóval nagyjából fogalmad sincs az egészről, de ítélkezel.
Az ismerősi köröm kb. egyharmada használ nagymotort közlekedési céllal, mert számukra praktikusabb mint az autó.
Azt nem igazán értem, hogy a hobbi miért jelent "pénzköltési" célt, de sokat elárul az előítéleteidről.
Azt sem igazán értem, hogy egy élvezeti cél (mert a motorozásnak fentieken túl nyilván van élvezeti értéke, célja is) miért lenne sznob.
A barátaim bő fele motorozik, de egyikük sem (engem is beleértve) teszi ezt sznobságból.
Ettől még persze nyilván vannak sznob motorosok szép számmal, de rohadtul igazságtalan és bántó egy kisebbség miatt általánosítani.MaCS
[ Szerkesztve ]
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
Egész évben használom a C1-et a városban, évente kb. 1-3 hét esik ki amiatt, hogy csúsznak az utak -- amikor kb. a busz sem tud feljönni hozzánk.
Vidéki mellékutakon nyilván lehet rosszabb a helyzet, de 10-11 hónap a csúszós utaktól azért motorozható, még ha nem is nagy élvezet.
Ha szegecses gumin a szöges gumit értjük, az legjobb tudomásom szerint tiltott Magyarországon, és ahol megengedett, ott is komoly feltételei vannak.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!