- Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
- Milyen hangkártyát vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen házat vegyek?
- Raspberry Pi
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Azonnali informatikai kérdések órája
- OLED TV topic
Hirdetés
-
PlayStation Plus 2024 Extra/Premium - A teljes júniusi lista
gp A Sony leleplezte, hogy az elkövetkező időszakban milyen játékokat kapnak, akik a drágább előfizetést választják.
-
Computex 2024: a Noctua elkészült a D15 felfrissített változatával
ph A cég csúcstermékének minden apró elemét optimalizálták, de nem ez volt az egyetlen érdekesség a standon.
-
A Google segített az Apple AI-modelleket betanítani
it Az Apple a Google segítségét is felhasználta, amikor a saját AI-modelljeit tréningezte.
Új hozzászólás Aktív témák
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz clyvejhamma #100 üzenetére
Tehát akkor megiscsak gyorsabb egy kicsivel ott ahol szamit illetve sokkal gyorsabb ott ahol kevesbe szamit?
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
#54625216
törölt tag
válasz clyvejhamma #100 üzenetére
Éppen ezt mondom, hogy az AE egy kompozit program, ami nincs rendesen megírva több szálra, ezért az AE-n mért render teljesítmény csak azoknak érdekes, akik AE-vel dolgoznak és nincs lehetőségük másra váltani, de általánosságban totál alkalmatlan a render hardver tesztelésére.
Az AE esetében amúgy egyedül a motion grahics az a terület, ahol még egyáltalán értelme van használni a natív vektorgrafika támogatása miatt, minden másra vannak nagyságrendekkel hatékonyabb kompozitor szoftverek, amik nagyon jól kihasználják a több szálat.A render disztribúció nehézsége természetesen a szoftvertől függ. Ha csak egy fajta renderelőt használsz és annak van saját batch vezérlője, akkor persze jó az is. A gond akkor kezdődik, ha több különböző szoftverrel akarsz dolgoztatni, mert a rendervezérlőnek minden jobról tudnia kell, ami a gépeken fut.
A deadline amúgy tényleg jó szoftver, de két gép miatt nincs értelme vacakolni vele, ha meg lehet oldani egy gépen is ugyanazt. Plusz hibaforrás feleslegesen.A külön szervert a biztonság miatt említettem. Ha az egyik gép a szerver, a másik meg a render node, akkor ha a szerver kidől, akkor a másik gép munkája is elvész, tehát így semmivel sem biztonságosabb a rendszer. Kettőnél több node-nál meg már amúgy is kell szerver meg render vezérlés, ott tényleg csak ki kell számolni a bekerülési és az üzemeltetési költségeket, hogy mikor melyik felállás a jobb: a több gép kevesebb szállal vagy a kevesebb gép több szállal, de ha csak egy db. több magos gépet hasonlítasz két kevesebb magossal, akkor a több mag mindig jobb, mint két külön gépet menedzselni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Robogó, kismotor
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Horgász topik
- Reklámblokkolók topikja
- Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Revolut
- AutoCAD
- Amazon Prime Video
- További aktív témák...