Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kansas

    addikt

    válasz Bluverkill #33 üzenetére

    Akkor olvass utána esetleg, a PS5 ismertetőkben is szerepel.

    [ Szerkesztve ]

    Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.

  • Kansas

    addikt

    válasz Bluverkill #37 üzenetére

    Ezek szerint te nem olvastad el... az a poszt amit linkelsz a GCN primitive shaderről szól(annak a szabadalmát próbálja magyarázni), nincs sok köze az RDNA-hoz, nem a PS4-ről beszélünk itt, hanem a PS5-ről. Vagy úgy gondolod, hogy az Ampere CUDA mag is ugyanaz, mint a Tesla CUDA mag, csak mert ugyanúgy hívják?

    Az egész arról szól, hogy az MS hangsúlyozni akarja, hogy a PC RDNA2 és az XBOX Series S/X gyakorlatilag ugyanaz a platform, ugyanúgy DirectX-en, ugyanazokkal a feature-ökkel, míg a Sony PS5 az egy customabb valami.
    És erről a Sony-féle "custom-ságról" próbálja a néppel elhitetni, hogy rosszabb, mint az övé, a Sony meg nyilván az ellenkezőjét. Marketing az egész, de azért az utalhat valamire, hogy a Sony platformján dupla sebességű(és standard alkatrésszel bővíthető) SSD és jelentősen fejlesztett audio rész... nyilván mert a customizálással butítani akarták... kétlem.

    Amúgy meg az MS fagyi visszanyalhat, hiszen ha az azonos platform miatt nem igazán lesz olyan játék, ami XBOX-on kijön, PC-n pedig nem(miközben persze ez kedvez a PC-seknek), akinek van kellően erős PC-je, azt nem igazán lesz mivel XBOX vételre motiválni, max az árral a második/harmadik PC helyett, mondjuk a gyerekeknek...

    [ Szerkesztve ]

    Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.

  • Kansas

    addikt

    válasz Bluverkill #41 üzenetére

    Az általad hivatkozott mindkét linken a Microsoft vagy Microsoft alkalmazott nyilatkozik, hogy a kurva életbe állítana mást mint a hivatalos MS litánia?
    A DF meg ugyan ért hozzá, de túl gyakran adja el magát, az XBOX belsejét bemutató cikkben olyan szinten szopják föl a Microsoftot, hogy pár marketinges tuti elélvezett tőle...
    De legyen, edd az MS ostyát, ha az jobban ízlik, de misével hagyj engem békén!

    [ Szerkesztve ]

    Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.

  • Ctrl+Alt~Del

    senior tag

    válasz Bluverkill #49 üzenetére

    En pont azt mondom, hogy az, hogy erősebb az egyik vagy masik, keves. Az X1X is eros(ebb), játékok terén nem tudta ebben a generációban azt hozni, mint a PlayStation.
    A játékok adják el a konzolt, nem a képességek.

    W | W | H | W | W | W | H

  • Kansas

    addikt

    válasz Bluverkill #49 üzenetére

    Senki nem mondta, hogy az XBOX nem erősebb. De, erősebb, vagy 20%-kal nyers FLOPS-ban GPU téren. Hogy a CPU-nál melyik megközelítés a jobb, kérdéses - a fix órajelekre talán picit könnyebb hűtést és programot is tervezni, a boost-os megoldás meg rugalmasabb, igény szerint lehet izmosítani a CPU-t vagy a GPU-t, bár azt mondják, determinisztikus a boost működése(ugyanolyan terhelésre mindig ugyanúgy viselkedik), tehát elvileg az is tervezhető.

    Amit én vitattam, az pont ugyanaz, amit Abu ír a cikkben - az, hogy esetleg más a neve a feature-öknek, nem jelenti azt, hogy nem ugyanazt tudják... a vas alapvetően ugyanaz, a differenciáló feature-ök nem a CPU/GPU részben vannak, hanem az I/O-banés körülötte(pl. audio).
    De majd kiderül - pl. ha nem csak a neve más, hanem tényleg DXU mesh shader helyett a GCN-es szintű primitive shader van benne, az baromi gyorsan kiderül az első azt használó multiplatform játékban, lévén a régebbi primitive shader jelentős extra számolási kapacitást igényel a mesh shaderhez képest, ez azzal együtt, hogy a GPU névlegesen 20%-kal gyengébb, látványos különbséget kell magával hozzon, vagy külcsínben, vagy sebességben...

    Egyebekben javarészt egyetértek Ctrl+Alt~Del-lel, a konzolt a játékok adják el(azok amiket megvehetsz és azok amiket már meg is vettél), vagy az ára, vagy a kompaktsága(egy átlagos gamer PC-hez képest a PS5 is kompakt, mITX/STX alapon meg ugyanaz a teljesítmény többszörösébe kerül) - az ereje csak 3-4. a sorban, mert hát mindegy mennyire erős a PS, nem fog rajta "jól" menni a Halo, ahogy az XBOX-on sem a Spiderman...

    #48RudY:
    Konkrétan a hazugság/csúsztatás az, hogy a Sony konzoljából kihagytak olyan feature-öket, amik az RDNA2 architektúra részei, és az XBOX-ban benne vannak. Atmos kapcsán az általad linkelt cikkben nem úgy rémlik, hogy Dolby Atmos for Headphones lenne, hanem a sima Dolby Atmos, mindenhol kiemelik, hogy kompatibilis HW kell hozzá. A Headphones cucc az opcionálisan megvehető extra.
    Idézet:
    "Enable Dolby Vision or Dolby Atmos by downloading the Dolby Access app and connecting an enabled TV, soundbar, home theater, or monitor to your platform device via HDMI. You can also activate Dolby Atmos for Headphones with a one-time purchase in the Dolby Access app, or purchase select partner headsets that include Dolby Atmos for Headphones activation."

    [ Szerkesztve ]

    Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.

Új hozzászólás Aktív témák