- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- Modding és elektronikai kérdések
- Milyen processzort vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Videós, mozgóképes topik
- HTPC (házimozi PC) topik
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Egyre gyorsabban ügyködik saját HBM memóriáján Kína
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a Lost Records: Bloom & Rage
gp A Don't Nod legújabb kalandjáték valamikor az év folyamán érkezik PC-re és konzolokra.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Mégse száll ki a Meizu?
ma Egyelőre nem úgy tűnik, mintha ne maradt volna azért valamicske erőforrás az AI mellett a mobilokra is; újabb Meizu készülék tűnt fel.
Új hozzászólás Aktív témák
-
heihachi
addikt
Akkor most a jelenlegi versenyen, a D350 kategóriába olyan autót tuningolok, amilyet akarok, vagy kötelező széria autóval menni?
Illetve még egy, hogy az ajánlott pályavonal használata az szerintem elég gáz. Erről szól az egész, az ideális féktáv, ív, gyorsítás megtalálása, ha ehhez van segítség, akkor az már nem arról szól, hogy ezeket megtaláld, hanem hogy a vonalon tudd tartani a kocsit.
Illetve eszembe jutott még egy. A Forza2-ben winyó nélkül nem lehetett visszajátszást, szellemautót, stb nézni-menteni, nem tudom ez megmaradt-e itt is.
[ Szerkesztve ]
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
heihachi
addikt
válasz Crazyman33 #2 üzenetére
Hát legyen. És akkor miújság, ha már az adott pályán mentem más, de szarrá tuningolt autóval jobb időt, mondjuk a karrierben. Akkor marad a fényképezősdi? Elég körülményes, bár nekem sincs jobb ötletem.
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
heihachi
addikt
válasz Crazyman33 #52 üzenetére
Csak addig van fent a felkiáltójeles idő, amíg nem mégy tiszta kört. Utána már csak a tiszta kört teszi fel. De amíg nincs tiszta kör, addig a felkiáltó jelest is felteszi.
Amúgy grat az első forduló élmezőnyének, hogy őszinte legyek, esélyem nem volt hogy megközelítsem a legjobb időket, na de majd legközelebb
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
heihachi
addikt
Ha a célegyenesre ráfordító kanyarban hibázol, akkor a következő kör már hibával kezdődik, mivel elvileg megéri elbaszni egy körnek a végét, hogy a következő kört gyorsabban kezdhesd (pl. levágni egy kanyart, hogy a rajtvonalon nagyobb sebességgel haladj át, tehát eleve előnnyel kezdődjön a kör).
Más kérdés, hogy ez a pálya tutira bugos, mert már az utolsó előtti kanyart ha elszúrod, akkor is hibásnak veszi a következő kört, de néha még az utolsó előtti előttit is.[ Szerkesztve ]
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
heihachi
addikt
-
heihachi
addikt
Ezen a szinten az a 22 LE talán már nem olyan fontos, mint az, hogy a féktáv rövid legyen, és kigyorsításkor a kocsi jól kezelhető legyen. A Lotus fékje kiváló, de a gyorsításokra idegbeteg módon reagál. Én nem tudtam vezetni
Amúgy 1:03:7xx-et mentem az összes NSX-el (régebbi és újabb Acurával is, meg a Hondával is), ha jól emlékszem, most a régebbi Acura ideje van fent.
Egy biztos, ebben a pályában még sok idő van, legalább 1 mp-et lehet még ebből faragni ezzel a kocsival, de ha megszakadok sem tudok tökéletes kört futni, valahol mindig elbaszom.
És ami rohadt fontos, az NSX-ek gyűlölik a rázókövet[ Szerkesztve ]
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
heihachi
addikt
Én olyan 15-20 kört bírok egyszerre, aztán nyomom egy kicsit a karriert.
A nehéz már nagyon nehéz nekem, de a közepest úgy lehet izgalmassá tenni, hogy a többiekénél gyengébb autóval megyek. Ha nem jön be az első verseny, akkor egy picit tuningolok. Az utsó versenyt általában már nyerem középső szinten De szerencsére itt a játék nem csak az első helyet díjazza."Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
heihachi
addikt
Jó ez a verseny is, az első 4 autó 4 különböző gép Itt már nem egyértelmű, hogy melyik a legjobb járgány.
Van két Acura NSX, de az egyik 2005-ös, a másik 1997-es, van egy Lotus Evora és egy R-34-es Skyline.Javaslom, hogy az eredmény táblázatba kerüljön bele jövőben a gépjármű is.
[ Szerkesztve ]
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
heihachi
addikt
válasz Crazyman33 #120 üzenetére
Sajnos a fórum egy ilyen műfaj, hogy mivel nem látjuk a fejed és ezáltal a mimikád mikor írod a posztot, ezért tök nem egyértelmű, hogy most ez komoly, ez most poén, vagy mérges vagy, vagy ideges vagy, stb. Ezért vannak a szmájlik, és nem idiótaságból.
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
heihachi
addikt
válasz Crazyman33 #122 üzenetére
Ez a helyes hozzáállás, mindenki azt gondol, amit akar
[ Szerkesztve ]
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
heihachi
addikt
Egyébként teljesen jó ötlet, de én még annyival egészíteném ki, hogy a 7-től 7-ig sem a legjobb, mert ugye a játék nem jegyzi meg, hogy melyik órában percben futod a kört, csak a napot. Sokkal egyértelműbb lenne, ha keddtől vasárnapig tart a verseny, hétfő az adminisztrációs nap.
Most pl sokan 7-kor még ezerrel nyomták, de ki a franc figyeli az órát, hogy ez még belefér, vagy sem? Én nem néztem, úgyhogy 19:05 körül sikerült abbahagynom. Az időmet meg megdöntöttem, de nekem fogalmam sincs, hogy 18:59-kor, vagy 19:01-kor, illetve arról sem, hogy amikor nálam 18:59-volt, akkor mennyi volt a szervezők óráján az idő.
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
heihachi
addikt
Gratulálok az első forduló nyertesének, szerintem elképesztően jó időt hozott össze
Nekem az örökranglista és az első forduló eredménye nem jön be nagyban
[ Szerkesztve ]
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
heihachi
addikt
válasz Crazyman33 #143 üzenetére
Az rally, meg forma1, ez meg egy JÁTÉK, egészen más célokkal.
Erre (a napok nyilvántartására) van eszköz a játékon belül, az óra percre meg nincs.Nem egy két percért megy a harc (és nem harc, csak javaslat), hanem a korrekt nyilvántartásért.
[ Szerkesztve ]
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
heihachi
addikt
válasz Crazyman33 #166 üzenetére
Kicsit feje tetejére van ez állítva, mert hát miért kellene vállat veregetnünk, mikor még most alakulóban vannak a szabályok? Ha majd meglesz, és végleges lesz, és nem a szabályokon, pontozáson, időkön fogunk tanakodni, hanem csak a játékra kell koncentrálni, a pontverseny állására és a jó időkre, akkor majd jön a vállveregetés. Kb olyan ez, mintha a házépítőknek megveregetnénk a vállát az első kamion sóder leborításakor a nagy pusztába.
Hogy honnan vannak a szabályok, és hogy ott működik-e a legkevésbé sem érdekel. Ez itt egy másik társaság, és olyan szabályokat célszerű közösen megalkotni, ami mindenkinek megfelel. Lehet, hogy a következő idényre Ők kérik el a mi általunk közösen alkotott szabályokat.
A verseny időpontjának zárásával kapcsolatban: Valóban igaz, hogy aki átcsúszik hétfőn hajnalra, az bukta az idejét. Ugyanakkor az is megfontolandó, hogy szombaton 19:01-kor, vagy hétfőn 00:01-kor játszanak-e többen, hány embert érint az egyik, és hányat a másik? És egyébként is, lehetnek szigorúak a szabályok, csak legyenek egyértelműek. Az egyértelmű, de szigorú, hogy aki átcsúszik hétfőre, az bukta az idejét. De ugyanez nem igaz a szombat 19:00 időpontra.
A pontozásról meg annyit, hogy egy forma 1 rendszerű pontozás sokkal érdekesebb lenne, és sokkal egyértelműbb, valamint igazságosabb is. Sokan lesznek nulla ponttal, de ez van, az egy ponttért is érdemes legyen küzdeni. Mellesleg, az egy egyértelmű, és bevált rendszer.
[ Szerkesztve ]
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
heihachi
addikt
válasz Crazyman33 #185 üzenetére
Megoszthatod a véleményed és a gondolataidat következmények nélkül, csak hát ez egy fórum, itt ugye reagálnak az emberek, mert nekik is van véleményük. Ez a lényege a fórumnak.
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
heihachi
addikt
válasz Crazyman33 #185 üzenetére
Elmondom, mi a baj a mostani pontozással egy elvi példán át, mert azon egyszerűbb megérteni:
Egy bajnokság ugye 4 futamból áll. Mondjuk az első 3 futamon 3 ember vesz részt a példában. Mindig ugyanaz az ember nyer, mindig ugyanaz a második, mindig ugyanaz a harmadik, tehát az elsőnek lesz 9 pontja, a másodiknak 6 az első három futam után. Az utolsó futamra benevez még 8 ember. Mondjuk olyan nyeri az utolsó futamot, aki addig nem versenyzett, kap 11 pontot. Példa kedvéért, aki eddig minden versenyt nyert, az most csak 1 pontot kap, mert utolsó lesz. Mondjuk, hogy aki eddig második volt az első három versenyen, az most is második lesz, ő az örökmásodik. A harmadik meg itt is harmadik, Ő az örökharmadik.
Az eredménytáblázat:
első: örökmásodik: 2+2+2+10=16 ponttal, négy versennyel, futamgyőzelem nélkül
második: örökharmadik 1+1+1+9 = 12, négy versennyel, futamgyőzelem nélkül
harmadik: valaki 11 ponttal, egy versennyel, egy győzelemmel
negyedik: másvalaki 10 ponttal (3+3+3+1), négy versennyel, három győzelemmel
Akármi legyek, ha ez igazságos.Hogy nézne ez ki a forma1-es pontozással (10-6-4-3-2-1 pont például, de az fixen):
első: másvalaki 30 ponttal (10+10+10+0), négy versennyel, három győzelemmel
második: örökmásodik 24 (6+6+6+6) ponttal, négy verseny, futamgyőzelem nélkül
harmadik: örökharmadik 12 (4+4+4+4) ponttal, négy verseny, futamgyőzelem nélkül
harmadik: valaki 11 ponttal, egy versennyel, egy győzelemmel
Akármi legyek, ha ez nem igazságos.Ez elvi példa ugyan, de a helyzet a jelen valós körülmények között is előfordulhat, mondjuk nem az első helyen, de a nyolcadik helyért vívott küzdelemben simán. És elő is fog fordulni, mert nem minden versenyen lesz ugyanannyi nevező. Jön a vizsgaidőszak, a karácsony, az államvizsga, melóhelyen évzárás, stb.
Én nem ragaszkodom a forma 1 pontozáshoz. Indulhat a pontozás 20 pontról, hogy minél többen kapjanak pontot, sőt tőlem indulhat 100-ról, és akkor még az ötvenedik is kaphat pontot. A lényeg a rendszere, ami igazságos.
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
heihachi
addikt
Szerintem ez a sok "fröcsögés", ez jó. Azért, mert azt jelenti, hogy az embereket komolyan érdeki a dolog, és nem csak úgy vannak vele, hogy van egy ilyen balhé, benevezek, aztán majd lesz valami, legfeljebb félúton abbahagyom, ha nem tetszik.
Foglalkoznak vele az emberek, érdekli őket, felmérgesítik magukat rajta - márpedig akkor ez fontos dolog.
Egyébként is, ha szükséges, akkor még most történjenek változások, mert két hónap játék után az már nagyobb gáz.A jelenlévők remek játékosok (kivéve én ), a szervezők pedig felnőtt értelmes emberek, és én biztos vagyok benne, hogy az építő jellegű negatív kritika építő jellegét látják elsősorban, ami végsősoron mindenki játékélményének emelését eredményezi majd.
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
heihachi
addikt
-
heihachi
addikt
Nem tudom, hogy nyomatod a játékot, de pár, szerintem fontos dolgot mondanék. Ami nem vonatkozik rád, ne vedd figyelembe
- Kezdésnek kapcsold ki az ideális ív jelzését, mert lehet, hogy az az ideális ív, de a legjobb idődet nem azon fogod futni. Az ideális ív jelzése túl óvatos, ahol jelzi, hogy már fékezzél, onnantól a kanyarig meg is lehet állni, pedig nem az a cél, hanem annyira lelassítani, hogy beférj a kanyarba. Nagyjából öt-tíz kör, és tökéletesen ismerni fogod a pályát, onnan már csak próbálkozni kell, hogy hol lehet rövidíteni a féktávot, hol lehet hamarabb kigyorsítani. Ezek megtalálása is a cél a jobb időhöz. Ív nélkül, 1:01-es időket fogsz futni,ez fix.
- Kézi váltót használj, mert az automata úgy vált, mintha nyugdíjas módban lenne. Ha megtalálod, hogy meddig érdemes kihúzatni a kocsit (jócskán a pirosba), és mikor hova érdemes kapcsolni, máris 1:01 eleji időid lesznek.
- Kézi váltónál fékezéskor úgy kapcsolgass vissza, hogy a fordulatszám ne essen le visszaváltásnál, had ugorjon be a fordulat a piros elejéig. Sokkal rövidebb lesz a féktáv, és jobb lesz a fékezés utáni gyorsítás is.
- Ezen a pályán sok helyen lehet használni a külső íves kerékvetőn túli részeket is büntetés nélkül, nem véletlenül van aszfaltal bevonva, és nem fűvel. Pl. célegyenesre ráfordítóban simán ki lehet menni a kerékvetőn kívüli részre, tehát sokkal agresszívabban lehet kigyorsítani. És nem ez az egyetlen hely. Persze az itteni szabályok szerint két kerék mindig legyen a pályán vagy a kerékvetőn, de a másik kettő, ha lelóg, még mindig tapadni fog a gép, és büntetés sem jár érte.
- A belső íves kerékvetőket az NSX-ek egyike sem szereti, ha csak pár pillanatra is, de megcsúszik a gép szinte minden esetben a kerékvetőn. Ezeket meg kerülni kell - pont az ellentéte a külső íves kerékvetőknek.
- Végül fontos, hogy a "gázpedál" analóg, nem kell mindig tövig nyomni.Ha jönnek a srácok, akik igazán jó időket futnak, majd gondolom adnak még pár tanácsot, úgyhogy ne add fel 1:02-nél, egy 59-es autóval
[ Szerkesztve ]
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
heihachi
addikt
Sajnos ez egy kicsit bonyolultabb ennél, nem elég egyszerűen alacsonyabbra venni a nyomást.
[link]
Ezen a képen az első ábra azt mutatja, hogy mi történik, ha túl alacsony a nyomás. Gyakorlatilag a kocsit a gumi két merev oldala tartja. Az "ideális" nyomáshoz képest itt kisebb a tapadófelület, ami a talajjal érintkezik, és a gumi kopása is messze van a kívánatostól.
A jobb oldali képen látod a túl nagy nyomás következményét. Itt szintén az a helyzet, hogy a lehetségesnél kisebb felületen érintkezik a gumi a talajjal, tehát csökken a tapadás, illetve a gumi kopása sem lesz megfelelő.
A középső az ideális állapot, a lehető legnagyobb felület érintkezik a talajjal, így a legjobb a tapadás.A Forzában a telemetria adatokat érdemes figyelni. A gumi hőmérsékletét 3 része osztva jelzi (belső, középső, külső), ebből lehet infókat kiolvasni.
Ha a középső hidegebb, mint a külső és a belső, akkor túl alacsony a nyomás, a gumi közepe nem érintkezik megfelelően a talajjal.
Ha a két széle hidegebb, mint a középső, akkor túl nagy a nyomás, szintén nem megfelelő a taljjal való kapcsolat.
Az ideális az, ha a gumi belső fele melegedik legjobban, aztán a középső, és a külső a leghidegebb. Legfeljebb 8-12 fok eltérés lehet a belső és a külső rész hőmérséklete közt.Persze ezt nem lehet egyszerűen a gumi nyomásának szabályozásával elérni, minimum figyelembe kell venni a kerék dőlésszöget. [link] Meg még sok mást is kéne, de most hagyjuk.
A bal felső kép, a pozitív dőlésszög. A jobb felső a negatív dőlésszög. (A többi meg nem érdekel minket.) Egy kismértékű negatív dőlésszög kívánatos (kb -0.1-től -2 ig, kocsitól függ, meg felfüggesztéstől, meg gumitól, meg pályától, stb.). Ennek oka, hogy ha a kanyarban a kocsi súlya az egyik oldali kerekekre terhelődik, akkor a kerék éppen ideális állásába kerül, így megnövekszik a tapadása, és általa a kocsi kanyarsebessége. Azért túlzásokba nem lehet vele esni, mert így viszont egyenes futásnál a gumi belső fele jobban melegszik és kopik, illetve a kormányzott keréknél a túl nagy dőlésszög irányítási problémákat okoz.
Tehát ezt a hármat(dőlésszög és nyomás és hőmérséklet) célszerű összehozni úgy, hogy legyen meg a negatív dölésszög a kanyar stabilitás érdekében, de ez még ne okozzon túl nagy kerék belső széli melegedést és kopás, illetve kormányzási problémákat. Az ideális a kerék hőmérséklete akkor, ha a Forza telemetria adatain sötét zöld a színe a keréknek (kb 80 és 100 fok között).
Persze, a telemetria adatokat nem érdemes egy brutál jobbos után nézni, mert akkor a bal oldali kerekek külső fele jóval melegebb lesz, és a többi... Tehát célszerű egy hosszú egyenes után megnézni a telemetriát.
[ Szerkesztve ]
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
heihachi
addikt
Én még nem igazán éreztem rá ennek a csoportosdinak az ízére.
Elvileg, ha a pontrendszer kialakul, akkor a mezőny legeleje az első helyért, és a maximális pontért küzd (az elején nagyobb az ugrás a pontok közt a pontrendszerben), mert egy második vagy harmadik hely komoly pontveszteség.
A mezőny vége, ahol az utolsó néhány hely 0 pontot kap, az 1 pontért küzd, és így már minden pont dicsőség.
A mezőny közepe a kis pontkülönbségek (a közepe-vége felé már egy pontosával csökken a pontrendszerben a pont) miatt a számára elérhető legtöbb pontért küzd, mivel nem szabad lemaradni a többiektől, ha a középmezőnyben akar maradni, illetve lépést akar tartani, akkor nem elég az 1-2 pont, főleg, hogy arra a mezőny vége is hajt.Ebben az a jó, hogy aki az idény elején még az 1 pontért küzd, az az idény végére küzdhet a középmezőnyben való előrehaladásért, míg lehet, hogy a végén már az élmezőnytől lopja a pontokat. Nincsenek átmenetek, mégis lehetnek különmeccsek.
Mert gondolom a különmeccsek a cél a csoportokkal, ahol az élmezőny eljátszadozik egymással, míg a "végmezőny" egy másik meccset játszik. De miért jobb ez annál, mintha a táblázatban meghúzunk egy (képzeletbeli vagy valós) vastag vonalat mondjuk 5 emberenként, és már kész is a csoport, külön adminisztráció nélkül. De ha adja Isten egy verseny nagyon jól jön össze, akkor máris feljebb kerültél, de megint külön adminisztráció nélkül.
A csoportok nélkül is megmarad a verseny a mezőny végén is. Mitől kisebb dicsőség megszerezni az 1 vagy akár 2-3 pontot, mint egy szűkített mezőnyben mondjuk 20 pontot gyűjteni, mikor tudod, hogy az a mezőny nem az a mezőny, ahol a nagyok mennek? Miért jó az, ha mondjuk egy versenyen olyan időt mégy, amivel abszolút első lennél, mégis, csak a saját csoportodban tudsz első lenni?
Ha a csoportok közt fel/le lehet jutni, akkor már végképp semmiben nem különbözik az egy táblázatban, egy mezőnyként való nyilvántartástól. Ha meg nem lehet fel/le jutni, akkor meg a csoportokon belül állandósulni fog a sorrend.
Szóval nálam még ez nem állt össze, de majd agyalok rajta, és ha van ötletem, akkor bedobom ide megvitatásra.
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
heihachi
addikt
válasz Crazyman33 #270 üzenetére
Olvastam, csak nem tudok határozott igent sem meg nemet sem mondani Egyszer már megpróbáltam összeszedni a tudnivalókat, de sajnos nagyon bonyolult lett összességében, sok időt igényelt, és még félút előtt abbahagytam, többek közt idő hiányában. Ugyanakkor szerintem is jó lenne egy ilyet elkészíteni, és ha lesz sok időm, akkor megpróbálom. De biztosat nem ígérhetek.
[ Szerkesztve ]
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
heihachi
addikt
Kontrollernél tuti nincs ilyen beállítás, mert már én is kerestem, és nem találtam én sem, ketten már csak megtaláltuk volna Amúgy szerintem is csúnyán elbaszott az irányítás érzékenysége, és szerintem ez okozza azt is, hogy akármilyen visszajátszás videót nézel, tök idegesen rángatnak a kocsik jobbra, balra, nagyon nem élethűen.
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
heihachi
addikt
válasz Crazyman33 #296 üzenetére
Szerintem az örökranglista az kell
Akik fent vannak a barát listámon, azok eredményét én egy adott időpontban lefényképezem, csak mondjátok meg, hogy pontosan mikor. Adok majd egy listát, hogy kiket látok én most, és akkor csak a többieknek kell saját fényképet csinálni, vagy engem felvenni.
[ Szerkesztve ]
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
heihachi
addikt
-
heihachi
addikt
Mindenképpen legyen a végén nullázás, úgyhogy én a 10-re szavazok, és ott is amolyan formaegyesen elosztva, tehát nem egyesével csökkenve. Ha mindenki kap pontot, akkor nem sok értelme van a pontoknak, akkor össze lehet adni a helyezéseket is, és akinek a legkevesebb jön össze, az az első. Tök ugyanaz.
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
heihachi
addikt
válasz Crazyman33 #406 üzenetére
Akkor, hogy egyszerűbb legyen a helyzet, átpártolok a MOTO GP pontozáshoz, az végülis majdnem ugyanaz, csak akkor gáz, ha nem vagyunk meg 15-en.
[ Szerkesztve ]
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
heihachi
addikt
Azért az az 5. és 6. hely kemény Grat a győzteseknek, ahogy máskor se, most se volt esélyem ellenük
A pontozás pedig épp most kiváló véleményem szerint.
[ Szerkesztve ]
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
heihachi
addikt
Ah, hiába vittem be 1:06:880-ra, még mindig rengetegen vagytok előttem
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
heihachi
addikt
válasz Bitang1975 #511 üzenetére
A Te kocsidban van KERS is???
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
heihachi
addikt
válasz Bitang1975 #514 üzenetére
Hát akkor minden tiszteletem a Tiéd, mert ha életem végéig nyomnám sem tudnék 06 alá bemenni a széria autókkal
[ Szerkesztve ]
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
heihachi
addikt
Mikor várható az előző forduló hivatalos eredménye?
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Futás, futópályák
- Okos Otthon / Smart Home
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- World of Tanks - MMO
- Gyúrósok ide!
- Politika
- LEGO klub
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- További aktív témák...