- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Azonnali informatikai kérdések órája
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Raspberry Pi
- Vezetékes FEJhallgatók
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
jsk
senior tag
A mi cégünk hamarosan felbontja velük a szerződést közel 10 év után.
Több évig nem volt velük probléma, azonban tavaly történhetett náluk valami. Annyit a tisztesség kedvéért megjegyeznék, hogy a csomagokat 99%-ban rendben, időben leszállítják (2017-ben 8600 csomagot küldtünk, idén kb. 11-12 000 között lesz).
Ugyanakkor tavalyi kétszeri egyoldalú áremelés mellett a szolgáltatás színvonala zuhanni kezdett. Eddig a szerződés szabályozta, hogy mikor jöhetnek a csomagokért. Most minden reggel e-mailben jelzik, hogy mikor jönnek. Ha jó neked, ha nem. Jeleztük, hogy ez így nem jó. Új rendszerre hivatkozva hablatyoltak valamit, szerződésmódosítást továbbra sem küldtek erről. Sajnos a saját ügyvezetőink sem túl erélyesek.
Ha több csomag megy egy címre, akkor rendszeresen (kb. minden második) csak az egyik csomagot kézbesítik.
A futárokról ne is beszéljünk. A stílusuk, a moráljuk kritikán aluli (ugye alvállalkozó alvállalkozóinak az alkalmazottai).
A panaszkezelés pedig kőkorszaki. Decemberben diákmunkásokat vettek fel erre... Azt sem tudta mi merre.
A jelenlegi leghosszabb panaszunk novemberben kezdődött. Eltűnt egy 110 000 Ft értékű csomag. A futár felhívta a partnert, hogy csak a címkét adtuk fel. Ezt legalábbis a partnerünk állítja. Mindenesetre jeleztük, hogy eltűnt a csomag. Márciusban jutottunk el addig, hogy kaptunk két fényképet egy nyitott csomagról. A képek alapján egyértelmű volt, hogy az az elveszett csomag. Kértük szállítsák vissza. A válasz: Hát csak a fényképek vannak meg, a csomag azóta eltűnt. Ok, akkor fizessetek. Erre belekötöttek, hogy nem számlával, hanem szállítólevéllel ment az áru (bizományos partner). Emiatt csak a szállítási költség 15x-sét hajlandóak kifizetni. Az ÁSZF-ük tartalmazza, hogy megfelelő a szállítólevél. Ezt jeleztem is nekik. A válasz: Egyeztettek, és csak a számla felel meg nekik.
Ez az utolsó csepp. Repülnek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo ThinkPad T14 G3 (Gen3, Gen 3) - i5-1245U / 24GB / 256GB SSD / MULTITOUCH / 3 év garanciával
- Kiváló ár! Fujitsu S751 laptop (i5/4GB/160GB) - 1 év garancia
- DDR5 GAMER: RYZEN 7 7700X / 32GB 6000MHz RGB DDR5 kit / SSD / akár VGA is! GAR+SZÁMLA (a Te nevedre)
- Gamer pc
- Kiváló ár! ASUS X551M laptop (Intel/8GB/256SSD) - 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest