Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • jsk

    senior tag

    A mi cégünk hamarosan felbontja velük a szerződést közel 10 év után.

    Több évig nem volt velük probléma, azonban tavaly történhetett náluk valami. Annyit a tisztesség kedvéért megjegyeznék, hogy a csomagokat 99%-ban rendben, időben leszállítják (2017-ben 8600 csomagot küldtünk, idén kb. 11-12 000 között lesz).

    Ugyanakkor tavalyi kétszeri egyoldalú áremelés mellett a szolgáltatás színvonala zuhanni kezdett. Eddig a szerződés szabályozta, hogy mikor jöhetnek a csomagokért. Most minden reggel e-mailben jelzik, hogy mikor jönnek. Ha jó neked, ha nem. Jeleztük, hogy ez így nem jó. Új rendszerre hivatkozva hablatyoltak valamit, szerződésmódosítást továbbra sem küldtek erről. Sajnos a saját ügyvezetőink sem túl erélyesek.

    Ha több csomag megy egy címre, akkor rendszeresen (kb. minden második) csak az egyik csomagot kézbesítik.

    A futárokról ne is beszéljünk. A stílusuk, a moráljuk kritikán aluli (ugye alvállalkozó alvállalkozóinak az alkalmazottai).

    A panaszkezelés pedig kőkorszaki. Decemberben diákmunkásokat vettek fel erre... Azt sem tudta mi merre.

    A jelenlegi leghosszabb panaszunk novemberben kezdődött. Eltűnt egy 110 000 Ft értékű csomag. A futár felhívta a partnert, hogy csak a címkét adtuk fel. Ezt legalábbis a partnerünk állítja. Mindenesetre jeleztük, hogy eltűnt a csomag. Márciusban jutottunk el addig, hogy kaptunk két fényképet egy nyitott csomagról. A képek alapján egyértelmű volt, hogy az az elveszett csomag. Kértük szállítsák vissza. A válasz: Hát csak a fényképek vannak meg, a csomag azóta eltűnt. Ok, akkor fizessetek. Erre belekötöttek, hogy nem számlával, hanem szállítólevéllel ment az áru (bizományos partner). Emiatt csak a szállítási költség 15x-sét hajlandóak kifizetni. Az ÁSZF-ük tartalmazza, hogy megfelelő a szállítólevél. Ezt jeleztem is nekik. A válasz: Egyeztettek, és csak a számla felel meg nekik.

    Ez az utolsó csepp. Repülnek.

Új hozzászólás Aktív témák