Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
janeszgol
félisten
válasz hombre[EU] #43 üzenetére
Es mondta valaki, hogy csak annyit fogyasszon?
2024: nem lesz kegyelem a HMD-féle hulladékgyáraknak.
-
janeszgol
félisten
válasz hombre[EU] #45 üzenetére
Inkabb ne magyarazz semmit. Neked megfelelnek, nekem nem. Pont.
2024: nem lesz kegyelem a HMD-féle hulladékgyáraknak.
-
PuMbA
titán
válasz hombre[EU] #53 üzenetére
Na itt tök jól látszik, amit írtam, hogy 50m után jönnek PC-n a fekete épületek, mert csak addig van RT PS5-ön viszont nincs ez a távolsági korlát az RDNA2 és a PS5 API szabad programozhatóságának kettőse miatt.
[ Szerkesztve ]
-
atok666
őstag
válasz hombre[EU] #53 üzenetére
Mi tortent a pokember tukorkepevel?
Atok
-
félisten
válasz hombre[EU] #53 üzenetére
Azért nézd mega képet amit belinkeltél a jobb oldali épületeket felbontását.. és minőségét .. több mint tragikus+azokon a nem létező tükröződést...a pókica tükörképét. Konzolon dinamikus felbontással 30 FPS-t tudott a pókember , most kapott egy turbó modot ahol lebutították az RT-t a 60 FPS miatt még ennél is jobban. Nincsenek csodák és a pókember ráadásul egy nem multiplatform cím kizárólag PS5 hardver és nincs DX 12 höz se vulkanhoz kötődés...
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz hombre[EU] #53 üzenetére
Ezeket hiába hasonlítjuk össze. Amíg PC-n nincs traversal shader, addig olyan mértékű hátránya van a hardvereknek, amivel lényegében nagyon erős kompromisszumokra kényszerül a fejlesztő. Gyakorlatilag nem a számítási kapacitás hiányzik, hanem a VRAM. Tehát meg kell határozni egy olyan minőségi határt, aminél egy RT visszaverődés effekt nem igényel 1-2 GB VRAM-nál többet. Márpedig egy normális minőségi szint, ahhoz hasonló, ami van a pókemberben simán elvinne 10 GB-ot is, és akkor az egész RT-be a belépő minimum egy 16 GB-os VGA lenne. Alapvetően az RT esetében a PC-s limit a VRAM. Mindent erre kell kalibrálni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz hombre[EU] #79 üzenetére
A Microsoft eleve nagyon félrelőtt a DXR 1.0-val. A DXR 1.1-gyel hoztak ezen, de ott meg elzárták a továbbfejleszthetőséget. Traversal shadert meg nem nagyon akartak maguktól, mert ha azt behozzák, akkor egy rakás tranyó a GPU-kban hasztalanul fog állni, de manapság rájöttek, hogy nem tehetnek mást.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
genlog
junior tag
válasz hombre[EU] #85 üzenetére
Elérnénk végre az EAX-szintet.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ !! M3 Chip - MacBook Pro 14" 8C CPU / 10C GPU / 8 GB/ 1 TB / Bontatlan / Magyar
- Tidradio td-h3 akkumulátor
- HP ZBook Studio x360:i7 9850H,32GB,512GB,P2000,15.6" UHD 3840x2160 TOUCH 600nit 100%AdobeRGB,HP gari
- i7-es PC, i7-4790 CPU, 16 GB DDR3 RAM, 1030 2 GB VGA, 240 GB SSD
- Klipsch Promedia 5.1 + Monitor Audio Bronze BR1