Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    válasz Abu85 #18 üzenetére

    Úgy beszélsz a dinamikus LOD ról és a dedikált RT hardverről mintha a kettő kizárná egymást. és úgy beszélsz a dinamikus LOD ról mintha az nem terhelné le a hardvert.
    Mindenképpen jól jönne.
    fix funkciós blokk nélkül a sugár távolságág lecsökkentése ugyan úgy raszterizációs erőforrást takarít meg Turing és egy Ampere kártyán is.
    A PS 5 ben a Spider-Man nagyon jól néz ki de cserébe mindenki szenved vele egy kicsit megnézi milyen jól nézne ki, aztán átvált 60 FPS módra RT nélkül. mert stabil 30 FPS sincs meg egy FHD- 1440P között ugráló felbontással.
    Most behoztak egy csökkentett RT minőséget a 60 FPS kedvéért aminek nem sok értelmét látom.
    Nvidia arra törekszik a fix funkciós hardverrel hogy ne kellejen áldoznia a raszter motorból túl sok erőforrást mint pl ahogy ezzel szenved az RDNA 2 DXR alatt.
    Jó nagy kicseszés ez, könnyen elrendezed hogy a gyártók baja amíg nem a szíved csücske aza gyártó. Gondolom fordított helyzetben nem ezt mondanád, ha AMD lenne most szopóágon. Csak te is tudod ha ez a gyártó megfújja az orrát akkor ennyi volt a szabvány támogatásnak PC-n. mert jelenleg már a 2. generációt akarják vele kukáztatni ,a kedves Microsoft.

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

  • b.

    félisten

    válasz Cythyel #32 üzenetére

    AZ átszik mennyivel egyszerűbb dolga van a Sonynak minta Microsoftnak, akinek az összes PC hardvert és az Xboxot is ki kell szolgálnia.

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

  • b.

    félisten

    válasz Cythyel #35 üzenetére

    A box alapból egy multifunkciós platform. Most olyan dolgot vetsz a szemükre ami pont nekünk felhasználóknak az érdeke és nekünk jó.
    A Sonynak a saját címeinél nagyon jó dolog ez a multiplatformoknál meg majd ott lesz az Xbox teljesítménybeli előnye és a nagyobb GPU számítás amit majd biztos kamatoztatni fog több címnél, míg a Sony az exkluzív címeinél biztos nagyon jól jár a LOW level egyedi API jával, de az nekünk PC- felhasználóknak annyira mindegy, hogy mivel nem fogunk játszani. ráadásul egy generáció és megint hátrányban lesznek ezek a konzolok, onnantól pedig hátráltatják a fejlődést azzal, hogy a mostani pillanatnyi előnyért cserébe nem lesz szabvány API akár RT ben akár megegyezés szintjén, merre tovább. tehát ha traversalban gondolkodnak akkor már kellett volna időben ez a DXr ben, ha meg másban akkor maradjanak annál a Sonynál ás járjon külön utat a Microsoft a Box és PC vonalon.

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

  • b.

    félisten

    válasz Abu85 #26 üzenetére

    ezt honnan veszed hogy mekkora GPU kellene ahhoz?
    A sztochasztikus LOD ahogy néztem renderelési időt és a Vram igényt csökkenti, miközben a GPU teljesítmény igényt ugyan növeli, de erre van a 8 bites számítási teljesítmény most az Ampereben elég komolyan feltornázva.... Nvidia szerint 10 % kal nő a GPU igény alapból, de cserébe kevesebb VRAM ot kér és gyorsabba renderelési idő az RT magokkal. AZ Unreal már tudja ezt és pont azért tesz lehetővé nagyobb távolságot és kisebb Vramot mert 128x kevesebb háromszöggel számol ugyan azon a maszkon át a 6-7-8. LOD szintnél miközben a metszésvizsgálatban az RT magok ki vannak használva GPU tartalék pedig állati sok, . Tehát lenne hasonló megoldás a mostani rendszerben is, ha van mellé megfelelő GPU teljesítmény es fix funciós hardver ,de ez csak az Nvidiának lenne jó. ami persze nem érdeke senkinek, csak nehogy ez legyen a vége mégis. ÉN is a szabványt szeretném, csak eléggé félek attól hogy meddig lesz rugalmas ebben Nvidia, ha nem lép időben Microsoft és a Radeon rays lesz PC-n előnyben részesítve...

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

  • b.

    félisten

    válasz hombre[EU] #53 üzenetére

    Azért nézd mega képet amit belinkeltél a jobb oldali épületeket felbontását.. és minőségét .. több mint tragikus+azokon a nem létező tükröződést...a pókica tükörképét. Konzolon dinamikus felbontással 30 FPS-t tudott a pókember , most kapott egy turbó modot ahol lebutították az RT-t a 60 FPS miatt még ennél is jobban. Nincsenek csodák és a pókember ráadásul egy nem multiplatform cím kizárólag PS5 hardver és nincs DX 12 höz se vulkanhoz kötődés...

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

  • b.

    félisten

    válasz PuMbA #77 üzenetére

    Azért nézd meg ezt a videót, [link] ha ebben több száz méterre látsz RT-t akkor nagyon jó neked mert számomra még a közeli is elég hiányos, nem nevezném különösen jónak, amilyet eddig nem láttál PC-n akár egy Controlban vagy Metroban . [link] de nem rossz azért, az mellett hogy 1440P és 1080 P között rendereli. 30 FPS jónak számít dinamikus felbontással?Konzolon igen. Inkább mondjuk azt hogy nem annyira zavaró, míg PC-n a 40-50 FPS DLSS-sel már keresztre feszítést jelent pár embernél.
    Ettől függetlenül jól néz ki, csak van elég sok ámítás megint abban amit olvasunk itt pl hogy mennyire létszükséglet most a 16 GB Vram ugye hirtelen az lett a döntő tényező ebben is valami oknál fogva, mert a végtelenbe kell számítani az RT-t igaz hogy a közeli objektumokon is ilyen minőségben van számoltatva minta fenti videoban is látsz és szépen butítja képet a skálázás..
    nekem az árnyékok majdnem hogy jobban tetszenek de a videókon is átszik, hogy ügyesen megy trükközés, és mikor közel érsz egy felhőkarcolóhoz akkor számoltatja a valós dinamikusan mozgó objektumokat, pl Spider-Man-t is. Ami ügyes húzás és erre amúgy valóban szükség lenne PC-n.

    Számomra pl az Xbox series X Rt képessége is tetszetős volt az szarul optimalizált Watch dogsban [link]

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

Új hozzászólás Aktív témák