- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- iPad topik
- Gaming notebook topik
- OLED TV topic
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
koop6
tag
válasz #06658560 #12 üzenetére
Valahol elvesztettem a fonalat, a turbina és kompresszor esetében is a szívó / nyomó egység eleve 1 csőben van, itt pedig közvetlenül a ventilátor után rengeteg "apró cső" következik, aztán pedig szünettel még apróbbak. Ez okoz felesleges ellenállást (plusz szívó / nyomóhatást a résnél).
Ha irányváltoztatásra kényszerül egy áramlás, akkor ott megnő a nyomás, amiben elveszik bizonyos mennyiségű energia.
A venti természetesen energiaközlő, ezt írtam én is, vagyis ha van 2, vagy három, akkor felesleges a kisebb laptávolságú 2. borda sztem.