- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Aktív témák
-
Wolverine
félisten
Ki tudja, mikor mennyi kell? Ráadásul ez elfogadható árú is... Mellesleg ha egyszerre lesz a gépben egy X800, egy DVD-író + a combó, meg 2 vagy 3 winyó és a legtöbbje működik erősen (épp játszom DVD-másolás közben :U), akkor nem fog ez ártani :o Ja meg hát szegény Tbred kissé meg van húzva, melegszik az a szerencsétlen :B
mod: én láma user vagyok, tessék engem csak kicsit bántani :B
[Szerkesztve]"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Wolverine
félisten
Ez a mostani UltraPower, és az új is az lesz. Tudtommal nem is rossz márka. De megijedtem, amikor a hűtőcsere után a Win elhunyt és hibák gyülekeztek a Maxtor kék egén... micsoda hülyeségeket kezdek beszélni :D
Azért gondoltam a tápra, mert erősen limitált molex csatik révén nem tudtam hová dugni a Volcanot és én marha a winyóhoz tettem Persze, lehet hogy nem ez volt az oka, de nem nyomozok."I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
rudi
nagyúr
Asszem ott láccik. Most éppen nics nálam a puskám, de emlékeim szerint valami fekete keret jött elő félig átlátszó textúrák ''brilinear'' filterezésénél. Nézz be a 3dcenter.de-re, ők a szakik ebben a témában.
OFF
Még annyi a cikkhez, hogy fLeSs vitte a munka oroszlánrészét, enyém a szokásos RightMark és az optimalizálós filteres rész volt. Csak az magában 16.000 karakter és kb. 50 darab 5-20 másodperces tesztfutam kártyánként és kb egy nap elemzés meg fogalmazás meg szerkesztés, szóval egy ilyen cikk közelíti egy főiskolás informatikus diplomadolgozat szintjét.
ONResistance Is Futile. You will be assimilated!
-
engusz
veterán
Az FX 5900-es OTES nagyon jól működik! (Volt hozzá szerencsém.) Bár a kis ventilátornak megvan a jellegzetes, magas hangja. Termeljen akármennyi hőt egy videokártya, jobban szeretném, ha rövid úton távozna a házból a levegő!
Nézzék meg közelebbről! Mert minél közelebb hiszik magukat, annál kevesebbet fognak látni.
-
rudi
nagyúr
Ez olyan vagy-vagy dolog. Vagy csinálsz egy jó alapmodult (ATI) és ezt a többszörözéssel és egyre újabb gyártási módszerrel gyorsítod, vagy kénytelen vagy átdolgozni az architektúrát (NV). MIndenesetre az, hogy az NV kénytelen volt alaposan átdolgozni az FX-ek koncepcióját (most már másodszor, mert az NV35 is jelentős átdolgozás volt az NV30hoz képest) jelzi, hogy nem éppen sikeres koncepcióról volt szó. Ennek ellenére a már megjelenésekor vesztesnek prognosztizált (beyond3D és digit-life is az NV30-at tippelte jobbnak a pre release tech paperek alapján) R300 köszöni szépen jól van, R350-380-ként alig finomították, R420-ként maradt a régi vertex shader technika csak többet raktak bele és átdolgozták a pixel shadereket meg ott is gyarapítottak.
A VS3.0 modellre láthattatok RightMark tesztet, bár ez egy relatíve egyszerű kód volt, szóval a jövőben javulhat a helyzet, de attól tartok ez a jövő majd csak az NV40/R420 éra után jön el 1-2 év múlva. Addig a jövőre való tekintettel pakolom a régi jó Medvedev cikket: [L]http://www.digit-life.com/articles2/dx-next/index.html[/L]Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
-
fLeSs
nagyúr
A táblázatot javítottam. Nagy volt a cikk, soxor átnéztem, de sajna én is csak ember vagyok.
Az NV-nél azért volt kikapcsolva az optimalizáció, mert ki lehet kapcsolni. Az ATI-nál is ki lehet kapcsolni (ATI Tray Tools kell hozzá), de ezt már csak utólag tudtam meg.
1ébként NV-nél lemértem pár játékot így is, úgy is, és nem változott az fps semmilyen irányba."I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
rudi
nagyúr
Szóltam az illetékeseknek, hogy javítsanak amin kell.
A 2.1-el igazad van.
A + joggal van ott az R360nál, az ATI is így jelöli az F-buffer miatt.
A 24bit most már ott van.
A RAMoknál tényleg a lezáró ellenállások kerültek a chipekbe, ezzel kapcsolatban még lógok egy írással, de ami késik az nem múlik.
A 2×AA dolog elképzelhető, hogy úgy van ahogyan állítottad, a két mintavételezési pont mindenképpen átlósan van egymással, szóval vannak esetek amikor ütik egymást.
Igazat megvallva szerintem a két gyártó nagyon szívesen megegyezne abban, hogy legyen ''AZ FSAA'' mint fogalom és takarja a 4×FASS-t, mert a 8 szorossal már meg fognak szakadni és nem nagyon hoz képminőségbeli javulást. Nekem totál megfelelne két beállítás: egy normal noAA noAF és egy IQ ami 4×AA/8×AF lenne. Pesze lehetne még egy medium 4×AA/4×AF mert sem az AF sem az AA nem sokat ér kétszeres szinten.
Az adaptívos AA cucc az eddigiek szerint két esetben nem kapcsol be:
1. dinamikus textúráknál, ahol nincs idő textúraelemzésre
2. akkor ha NAGY az eltérés az egyes MIP szintek között. Gondolom nyomnak egy gyors képfeldolgozási statisztikát a képen (pl hisztogram) és ha túl nagy az eltérés a két MIP szint ilyen értékei között vagy is a két kép sokban eltér egymástól akkor használják a szabályos trilin-t. Ilyen eset a más-más szí}űre festett MIP map.
Csak folytasd nyugodtan a bugtesztelést :PResistance Is Futile. You will be assimilated!
-
MODERÁTOR
... könnyedén kitárgyalhatjuk, hiszen az X800-asok semmiben sem változtak az előző generációhoz képest, már ami az FSAA-t illeti.
Mármint, a temporal AA-t, illteve a lehetőségét leszámítva. (Még nem próbáltam ki, de állítólag a megfelelő driverrel R300-350-en is elő lehet csalni)
Nem csak állítólag. Én is bekapcsoltam a 9800 pro-mon a temporal AA-t és ráadásul sima catalyst 4.3-al. 2 lehetőség van rá: az egyik egy registry érték beírása, a másik egy tweaker használata (vagy rage3d vagy radlinker volt, már nem emléxem), melyel be lehet kapcsolni.
Amúgy jó találmány, de 40-50 fps alatt nem érdemes bekapcsolni, mert nagyon villog tőle a kép, e fölött nem lehet semmi villogást érzékelni, sőt tényleg úgy néz ki, mintha megduplázódnának a mintavételezési pontok (tehát 2x->4x, 4x->8x, 6x->12x).***
-
rudi
nagyúr
No az adaptív AA felvezetésének módjában igazad van nagyon! Valamelyik topicban már írtam egyszer (asszem a galád ati csalós topicban), hogy ott b@szták el, hogy bevezették és utána a MIP-es teszteket reklámozták és sunyin reménykedtek, hogy senki nem veszi észre, de észrevették.
Ha behozták volna, hogy igen van adaptivAA és aki jelentős eltérést talál VALÓS játék képében az kap ingyen egy X800 pro-t akkor a sok sasolós aki most kigyártott MIP teszterekkel meg egyebekkel varázsol lógó orral venné tudomásul, hogy hát csak statisztikai összeadással kimutatható eltérés van.
Miért? Mert sz@r a szemünk. Van egy olyan, hogy alfa egység, ami a szabad szemmel látható minimális színbeli eltérést jelenti. Ezen belül nekünk embereknek hótt egyforma két szín holott az egyik 255-251-255 a másik eg 255-255-255. Még jobban bonyolítja a helyzetet, hogy ez az eltérés színcsatornánként nagyon másképp alaukl, a kék komponenst pl jóval odébb lehet tolni mégsem fogunk túl nagy eltérést látni. Aztán tolja még az érzékelhetőséget az is, hogy minél távolabb van a két pixel egymástól annál nehezebb kiszúrni az eltérés. Ha kirakok Neked két sárga pixelt a monitoron egymástól 15 centire, akkor elég nehéz dolgod lesz eldönteni, hogy egyforma színűek-e. A következő dolog, ami bejátszik a színfelismerésbe a környező pixelek színe. Ha berakom Neked UGYANAZT a sárga pixelt feketék közé és aztán pirosak közé 1000% hogy eltérőnek fogod látni. És akkor minderre még jön az hogy 60 FPS és 100Hz-en megy a monitor és nincs V-sinv vagy éppen temproal AA van.
Persze ha veszünk egy képszerkesztőt és kinyerjük ugyanazt a képkockát a két filterezéssel akkor azon valami átlagolóproggival lazán lehet eltérést számolni.Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
rudi
nagyúr
Azért a PCI-E memóriasávszélessége nagyon elméleti. Azt még etetni és szinkronizálni is kell valahogyan valamivel. A busznak nincs cache-je, a rendszermemóriában kellene tartani minden VGA-relatív anyagot és akkor abból zabálna és elenné a game többi része elől úgy mint az integárlt VGAkon.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
rudi
nagyúr
Lehet most is állítani már! Nézz utána mondjuk elitabastardson. Van egy alsó és egy felső küszöbbeállítás is. Alsó azt adja ki hogy ha X másodpercik Y FPS alá esik akkor kikapcsolja és a felső azt hogy ha Z másdpercik W FPS fölött van akkor bekapcsolja.
Például ha 10 másodpercig stabilna 60 FPS fölött van akkor bekapcsol és ha 5 mádospercre folyamatosan 30 FPS alatt van akkor kikapcsoljaResistance Is Futile. You will be assimilated!
-
fLeSs
nagyúr
-
Raymond
félisten
Ezek aprosagok ne marhaskodj mar...Nekem az tetszett a legjobban, amikor a Moskvai Shader Day cikkben Haddy-nak hivtak Richard Huddy-t - nem egyszer, hanem az egesz cikkben. Nem tudom Natasha vagy valaki az orosz reszlegrol miert hagyta ugy - gondolom viccbol. Huddy nem egy sertodos es szaraz ember :)
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Rog 4070 Ti //KERESEM!!//
- ASUS ROG STRIX RTX 3070 TI O8G GAMING OC - csúcskategória garanciával
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 100.000.-