- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
Aktív témák
-
faster
nagyúr
válasz Illissius #36 üzenetére
Az AF szögfüggőségét nem lehet kikapcsolni egyik chipnél sem. A 6800 szériától kezdve ki lehet kapcsolni a brilinear optimalizálást, ennyi.
Szerk: Illetve mégegy: az ATI kártyáknál ki lehet iktatni a stage optimization-t úgy, hogy nem a control panelon állítod be a trilinear filtert, hanem a játékban, már amelyikben lehet.
[Szerkesztve] -
faster
nagyúr
válasz Illissius #40 üzenetére
Also, I spent some time trying to find visual difference between NVIDIA's adaptive aniso and non-adaptive aniso (using different angles of inclination, looking for mip-map level of detail changes, doing mathematical ''diff'' operations between screenshots) and frankly, I didn't find much of anything.
:P -
rudi
nagyúr
válasz Illissius #91 üzenetére
No megvan egy aktuális Tom's-os cikk [L]http://graphics.tomshardware.com/graphic/20040603/ati_optimized-06.html[/L] a ''brilinear'' korábban vált valamivel, de azért nem merték odatenni a két képet a színes MIP-ek nélkül mert SENKI nem látott volna szabad szemmel eltérést.
Aztán itt az eltérés az optimalizált és nem optimalizált trilin között [L]http://graphics.tomshardware.com/graphic/20040603/ati_optimized-07.html[/L] megint csak statisztikai kivonással (ahol világos ott volt eltérés) találtak eltéréseket, valamiért megint nincs ott etedeti screenshot...
Ami érdekes módon kimaradt, az az optimalizált és a nem optimalizált kép összehasonlítása... vajon miért...?Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
fLeSs
nagyúr
válasz Illissius #112 üzenetére
Nem 4xSS+2xMS? az van most is, azért lassú.
1ébként az AF 1600x1200-ban lett lemérve UT2004-ben.
A brilin dolgot meg ut2k4, halo, far cry és splinter cell alatt próbáltam, ezeket gyorsan le lehet futtatni. :)"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
válasz Illissius #67 üzenetére
Nem.
A tuningot a már bejáratott tápunkon próbáltam ki, de épp ez a meglepő, hogy a Seasonic-on is ugyanannyit lehetett belőle kihozni, ráadásul egy tápcsatival."I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
rudi
nagyúr
válasz Illissius #241 üzenetére
Elképzelhető, mert éppen ez a floating point render target, ami még most sem megy NV-n, nem feltétlen tartozéka a DX9-nek, de eléggé hatásos lehet, a programozók nagyon várták. A többi kód alap shaderprogramozás, abban nincs semmi extra. Azt nem tudom, hogy HLSL-el vagy assemblerben csinálták, de megpróbálom kieríteni, talán egyszer rendszeresítjük tesztprogramnak is (de ahhoz mindenképpen látni szeretném a forráskódot.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
Aktív témák
- Fujifilm X
- Villanyszerelés
- Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Milyen TV-t vegyek?
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Peugeot, Citroën topik
- Wise (ex-TransferWise)
- További aktív témák...