- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Epson nyomtatók
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Hobby elektronika
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Egyértelmű hogy csak a metszett háromszögekre / voxelekre gondoltam a minden alatt, mindek számoltatnál ütközést egy nem érintettre ? ezért van a BVH.
Tudna, de nem épít be vagy nem tudhatod beépít e mégis egy olyan eljárás ellen hozod fel és emeled fel piedesztálra,ami meg pl Controllban 6 féle RT effektet használ pl a Crytek féle 1 vagy 2 vel szemben vagy a WOT 1 féléjével szemben és másfél éve a piacon felhazsnálók kezében van... Mint látod a Microsoft DXR raytracing egy Voltán dedikált hardver nélkül képes egy RTX 2080 sebességére.
tehát egyről beszélünk, hogy akkor nem kell dedikált hardver ha :
- elég erős a hardver hozzá és megfelelő sávszéllel rendelkezik
- ha szoftveresen lebutítják az eljárást a béka feneke aláA kulcs az első a másodiknak semmi értelme nincs.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)