Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    válasz Abu85 #9 üzenetére

    Egyértelmű hogy csak a metszett háromszögekre / voxelekre gondoltam a minden alatt, mindek számoltatnál ütközést egy nem érintettre ? ezért van a BVH.

    Tudna, de nem épít be vagy nem tudhatod beépít e mégis egy olyan eljárás ellen hozod fel és emeled fel piedesztálra,ami meg pl Controllban 6 féle RT effektet használ pl a Crytek féle 1 vagy 2 vel szemben vagy a WOT 1 féléjével szemben és másfél éve a piacon felhazsnálók kezében van... Mint látod a Microsoft DXR raytracing egy Voltán dedikált hardver nélkül képes egy RTX 2080 sebességére.

    tehát egyről beszélünk, hogy akkor nem kell dedikált hardver ha :
    - elég erős a hardver hozzá és megfelelő sávszéllel rendelkezik
    - ha szoftveresen lebutítják az eljárást a béka feneke alá

    A kulcs az első a másodiknak semmi értelme nincs.

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

Új hozzászólás Aktív témák