- OLED TV topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- GoPro Topic
- Hobby elektronika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Házimozi belépő szinten
- Milyen SSD-t vegyek?
- Autós kamerák
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Még mindig nem érted. Az effektek száma teljesen mindegy. Azok szimpla compute shaderek, amelyek az ALU-kat terhelik, nem pedig a célhardvereket. Azokra rá sem másznak. Amire célhardver van a DXR-ben, az a bejárás lépcső. De itt igazából mindegyik effekt alapja ez, vagyis ha egyszer megcsinálod, akkor tudod, hogy melyik sugár mit keresztez, a másodlagos sugár merre megy, az mit keresztez, és így tovább, ha egyáltalán eltalálnak valamit a meghatározott távolságon belül. Tehát írhat a Crytek, a Gaijin, illetve a Wargaming is akár tíz-húsz effektet, a bejárásból az eredmény megvan, és a számítás ugyanazokat az ALU-kat terhelné, mert compute shader programokról van innentől szó. Amiért nem írnak ennyi effektet az az a kérdés, hogy megéri-e nagyítóval kikereshető részletkülönbségekért viszonylag sok sebességgel fizetni. De önmagában nem történne semmi, ha a Crytek megoldásán is 6 effekt futna mondjuk, nem terhelné jobban a gyorsítóstruktúrát, mert mindegyik effekt ugyanabból a tányérból kanalazik, és azt egyszer elég teletölteni.
A dedikált hardver az alapprobléma egyik megoldása, de egyre többet találnak, és egyre jobban működőket.
Azon nem tudsz mit butítani, hogy egy sugár metszi-e a háromszöget, vagy sem. Ez egy eldöntetőd kérdés. Vagy metszi, vagy nem, nincs olyan, hogy talán metszi, az nem elég jó információ.
Az eddigi koncepciók ugyanazok ebből a szempontból, mert ugyanarra a kérdésre keresik a választ. A különbség köztük, hogy más algoritmust választottak a válasz megtalálására. Némelyik gyorsabb, némelyik lassabb. Bőven elképzelhető, hogy jövőre jön egy még gyorsabb, ami annyira letarol mindent, hogy az lesz végül a befutó.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.