Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Angel1981 #61 üzenetére

    Már használni is lehet. Nem kell ezt várni. Közel 3 GB-nyi szoftver van rá.

    Borzalmasan kicsi az esélye, hogy az Intel az elkövetkező pár évben felérjen az AMD IGP-khez. Hardverben lehetséges, de a szoftverben szemléletváltás kell. Nem elég egy játékra szánt IGP-t 1+1 évig támogatni, és a játékosok azt sem fogják tűrni, hogy ha valami gond van, és beírják az Intel fórumára, akkor az Intel a fejlesztőkhöz irányítja őket át. Ha bármit is akar a játékosokkal kezdeni az Intel, akkor ezek azok a tényezők, amelyeken változtatni kell. Viszont meggyőződésem, hogy a vezetőség a játékfejlesztéseknél is úgy gondolkozik, hogy ők a piacvezetők és majd a fejlesztők az Intelhez igazodnak, így nekik nem kell tenni semmit. Ez látszik mennyire működik. A legnépszerűbb játék ma a MineCraft és nincs Intel IGP, ami maxon stabilan 25 fps fölött viszi. Ehhez képest a Trinity stabilan 100 fps környékén van. Erről olvastam régen egy fórumos beírást. Az Intel szerint Notchnak kellene átírni a motort D3D-re, a probléma az, hogy Notch ezt marhára nem így gondolja. Igazából mindkét álláspont érthető, de Notchnak igaza van az OpenGL mellett. Az is egy ipari szabvány, tessék támogatni. Előbb utóbb az Intel is rákényszerül arra, hogy a Linuxhoz saját zárt drivereket fejlesszen, így az open projekt támogatása nyújtotta kényelem el fog tűnni. Ez szerencsére a windowsos OpenGL driverre is kihatással lehet.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák