Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz FLATRONW #20 üzenetére

    De 12_1-et úgy sem fog megkövetelni egy tesztprogram, mert maguk az új funkciók a Gen9 és Vega hardvereken használhatók csak. Az meg túl kicsi bázis.
    A konzervatív raszterizációt lehetne jól kihasználni, de nem nagyon tudsz vele mit kezdeni SV_InnerCoverage nélkül. Nem véletlen, hogy az NV-nek a VXAO-ja sem a feature_level_12_1-et használja, hanem egy külön szervizkönyvtárat, mert a DirectX 12-re átírva a funkciót már le sem futna a GeForce-okon, maximum az AMD Vegán és az Intel Gen9-en. Hasonló probléma a Volume Tiled Resources-nál a normális 3D-s textúraformátum hiánya. A DirectX 12 igazából feature_level_12_0-ig van jól elkészítve. Fölötte tele van hiányossággal, vagy rosszul paraméterezett minimum igényekkel.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák