- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#92852736
törölt tag
válasz steve brown #824 üzenetére
Az AKKUKRAFT ténylegesen 3,8 A-rel tölt AUTÓ töltési módban. Ahogy az akkumulátor közelít a teljes feltöltöttségéhez, az AKKUKRAFT is ugyanúgy, mint az összes "intelligens" töltő, visszaveszi az áramerősséget, tehát a 80 %-os töltöttség után már csökkentő A-rel tölt. Ez a lényege, hiszen 80%-os töltöttség után az akkumulátor a maradék 20%-ot nagyon lassan veszi már fel és a teljes töltöttséghez időre van szükség. Itt már nincs értelme 3,8A-rel tölteni, mert az akku nem veszi fel és káros is lenne. Ez a teljes töltöttség azonban szükséges az akkumulátor számára. Így az utolsó 20 % nagyon lassan megy végbe, csökkenő áremerősség mellett. Az AKKUKRAFT, hasonlóan a más "intelligens" töltőhöz, figyeli azt, hogy az akkumulátor tartja-e a 14,4 V-ot stabilan és csak ekkor áll át fenntartó töltés funkcióba. Hogy átálljon, ahhoz esetleg hosszabb idő is kellhet. Majd mikor lecsökken az akkumulátor feszültsége 13,2 V-ra, visszakapcsol töltés üzemmódba, feltölti újra 14,4-ig és újra lekapcsol. Ennek az újfajta fenntartó töltés üzemmódnak a lényege, hogy ingázik a töltő a fenntartó üzemmód (=tele, zöld) és a töltés üzemmód között folyamatosan.
Amennyiben az akkumulátor öreg, esetleg cellezárlatos (még ha kicsit is) vagy az autóban a fogyasztók "elvámpírkodják" az áramot, akkor előfordul, hogy a töltő úgy érzékeli, hogy sosem éri el a feltöltött állapotot és nem áll át zöldre. Vagyis folyamatosan azon dolgozik, hogy 14,4 V legyen. Öreg akkuknál egyébként ez nem ritkán előfordul. És főleg előfordulhat hidegben.
Notroopil vélhetőleg nem a CTEK 8-adik, utolsó LED-jének kigyulladásáról számolt be, hogy az világít, hanem a 7. LED-ről, pedig a 8. LED-nek kell világítani, hogy össze tudjuk hasonlítani az AKKUKRAFT töltő zöld (=kész=fenntartó töltés) LED-jével. Mert a CTEK-nél a 8. LED felel meg az AKKUKRAFT zöld LED-jének. Mindkettő a fenntartó töltés LED-je. Úgy van értelme összehasonlítani a két töltőt, ha ugyanazon üzemmódot hasonlítjuk össze. Ez pedig a CTEK-nél a 8. LED, az AKKUKRAFT-nál pedig a zöld LED, a tele akku ikon feletti.
[ Szerkesztve ]