- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Autóhifi
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen videókártyát?
- visszaállítani az adatokat PC
Hirdetés
-
Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
ph A ZMK platformmal kompatibilis, porvédővel szállított típus a Logitech MX Keys Mini kedvezőbb árú alternatívájának tekinthető.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Zimbabwébe ment a Starlink
it Immáron Zimbabwe területén is hivatalosan működik a SpaceX Starlink műholdas internetszolgáltatása.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nemszabad
tag
Eleve nem értem, miért csinálnak maguknak problémákat az emberek.
Meg kell venni a japánt, azzal nincs szopás. Mondják, hogy drágább az alkatrész. Igen, az, de nincs rá szükség.
Persze, azt hozzá kell tenni, valószínű, a japán sem az a minőség már, mint volt a 90-es években.
Idézet egy hír alól, egy autószerelőtől:
"Autoszerelo vagyok francia es nemet autokat szervizelunk a legnagyobb szamban.Koszonjuk nekik nelkuluk nem lenne munkank..Evvel mindenkinek a kerdesere a valaszt megadtam"
Én azt mondom, japán vagy koreai. -
nemszabad
tag
"DE mi a manóért kell bedőlni nekik?"
Ha a legtöbbtől ugyanazt hallod, az csak nem lehet alaptalan. Nem egy dicséri a japánt, hanem a legtöbb.Jogos, amit írsz, miszerint azok körében lesz a legtöbb meghibásodás, amik a legnagyobb számban kelnek el. Igen, így van. Ez magyarázatként szolgálhat arra is, hogy miért van a megelégedettségi és megbízhatósági listák elején csak japán autó. DE mi a magyarázat pl. az AutoBild tartós tesztjének eredményeire?
Egyébként meg nem kell messzire menjek érvekért. Van egy 20 éves, Isuzu motoros Combo-m. 470 e km, nyáron 5 alatti, télen 6 alatti vegyes fogyasztással. Nem füstöl. 8ezrenként kap új Eneos olajat és szűrőket. A leengedett olajból 7 deci hiányzik (4 litert öntönk bele mindig 4,25 helyett, 3,3 folyik ki, mikor leengedem). Ez szűk 1 dl/1000 km.
-20-ban pöccre indul. Nem is értem, mikor látom az "Alpesi Dízel Start" és ehhez hasonló reklámokat. Ez az autó sosem látott ilyen csodaüzemanyagot. Sima, Mol-os gázolaj megy bele. Ja, tegyük hozzá, kint áll 40 fokban és -20-ban is, nem garázsban!
1686 cm3, 44 kW - 60 lóerő, 112 Nm. Ezek gyári értékek, valószínű, ma már nem tudja ezeket hozni.
Azt hinnéd, lovasszekér tempóra képes. Ló**szt! . Sajnos nincs nap, hogy ne kéne 10-20 szuzukist és egyéb kisautót hajtó nőt/mamitát/papikát megelőzni. Nem gond, ugyancsak dinamikus a kis paripa. A minap vittem a főnökömet az autójáért, és le volt nyűgözve, hogy a kis Combo mennyire rendben van és milyen dinamikus.
Még valami: nem félek a gázpedáltól, szeretek haladni. Jóformán úgy forgatom, mint egy benzinest. Ezt csak a fogyasztási értékekhez.....
Imádom, mikor a szuzukis mondja büszkén, hogy 4,5 liter. Ez remek, csak azt a fogyasztást az én és más, olyan forgalomban részt vevők idegrendszerén spórolja meg, akik nem szeretnek városban 45-tel és főúton 70-80-nal haladni..... Mindegy, ez már egy újabb kérdéskör .Más: Toyota Hiace. Céges autó. Üti-veri mindenki (sajnos...). Kb. ugyanaz igaz rá, mint a Combo-mra. Kivétel talán a magasabb fogyasztás, de ezen nincs semmi meglepő.
A helyzet viszont az, hogy én a fenti tapasztalataim alapján a 90-es évek végi, japán-német autógyártásról kapok képet, nem a mairól.
Tény, hogy a fenti 2 autó nincs 'szételektronikázva', ennek megfelelően nem is nagyon tud mi romlani, szinte csak mechanikáról beszélhetünk esetükben. Ezek a dolgok árnyalják az összképet.Egyébként a franciák elektronikáját köpködik leginkább. Nekem is van ismerős, akinek gyulladt már meg a motortér elektronikai hiba miatt. Azt hiszem, nem is egyszer volt a géppel ilyen jellegű nyűg.
Mint látod, nálam a funkció és a megbízhatóság az első, a presztizs pedig kb. az utolsó. Szeretem azt, hogy beülök, elfordítom a kulcsot, indul a motor és elvisz engem a célomhoz úgy, hogy nem világít a műszerfal, mint egy karácsonyfa az ilyen-olyan hibajelzések miatt.
A jövő eléggé ködös viszont. Előbb-utóbb csak le kell cseréljem szegényt.... De mire? Mi lesz olyan jó, mint ezek az öreg autók voltak? Attól tartok, ma már semmi.[ Szerkesztve ]
-
nemszabad
tag
válasz nemszabad #32 üzenetére
Még annyit, ha már Golf a témaindító írás, hogy cimborám a 4-es Golf-ba nem győzi önteni az olajat. 1,4, 75 ló.
Ő az az autótulajdonos, aki majdnem tenyerén hordozza paripáját. Nagyon patika az autó. Karbantartott, megkímélt, ~120e km-rel. Valós a futásteljesítmény, nem 10 évesen vették....
És az egy Golf..... Kultusza van.[ Szerkesztve ]
-
nemszabad
tag
válasz Crafter32 #18 üzenetére
Megértem. Nem vagyunk egyformák. Neked szempont a belső tér kialakítása, nekem kevésbé.
Amin meglepődtem, az egy Volvo volt.
Nálunk a cégnél a kereskedelmi igazgató járt egy olyannal, talán S40 (6-8 éves?) volt. Nem tudom. DE a beltér gusztustalan volt. a Középkonzol mögött át lehetett nyúlni. Ez elég jellegzetes, talán ebből be lehet azonosítani a típust. Az egész olyan volt belülről, mint egy Daewoo. Kopogós, igénytelen műanyag, ami ráadásul roppant puritán. Alig volt benne valami. Mit mondjak, az én 20 éves Opelem ahhoz képest klasszisokkal szebb belülről.... -
nemszabad
tag
Miért, mit gondoltál, minden gyártó minden autóját hajtottam évekig? Te minden autóba beletettél már 1-200 e km-t? Netán autókereskedő/szerelő vagy? Ha utóbbiak megfelelnek a valóságnak, akkor igazat adok Neked.
Van az embernek saját tapasztalata, meg vannak különböző forrásokból származó információi. Ezek alapján ítél. Mi ezzel a gond?
Ez a kis öreg a 2. autóm. Előtte szintén dízelem volt, egy C Corsa. 1,7 DTI, Isuzu motorral. A motorral ott sem volt gond, de a többivel.... Ez alapján azt tudom mondani, NEKEM a japán motoroknak ezen tipusai BEVÁLTAK. Nyilván nem ismerem mindet. Aztán a szerelők is általában a japán ajánlják. Ismerek néhányat... Aztán ott vannak az ismerősök, ilyen-olyan autói. Ezek alapján már kialakul egy kép az emberben, mit érdemes és mit nem érdemes venni. Hol itt a gond?
A három 'f' betűs törvényt ismered? Nagyon sokan ismerik, alkalmazzák. Ők mind segghülyék?
A törvény így szól: "Ford, Fiat, francia SOHA!"
Persze kivétel mindig van. Van szar japán, és van jó francia.
Ez egy vélemény, szubjektív, nem szentírás. -
nemszabad
tag
Való igaz, az 1,9 TDI-k, SDI-k jó motorok. Munkatársnak Passatban van előbbi, egy másik ismerősnek Seat Inca-ban. Dícsérik.
.....de a DCI motorokat is lehetne emlegetni, meg még sok másikat is. Lehetne itt hosszasan sorolni. A PDTDI-t sem említetted, mint nagyon megosztó motort. A D4D-t se. De én nem csak motorokról beszélek, hanem autókról. Egy autó nem csak motorból áll.
Mutass egy statisztikát, amiben a japán autók rosszul szerepelnek.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Nők, nőügyek (18+)
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Milyen légkondit a lakásba?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- További aktív témák...
- IPhone 13 256GB gyári független
- HP Quadro P2200 videokártya (fél év garancia)
- ERŐMŰ - Ryzen 9 7900X RTX 3090 64GB DDR5 1TB & 2TB M.2 SSD 4TB SATA3 SSD
- Xiaomi 13T Pro / Alpine Blue / 12 GB RAM / 512 GB / Kártyafüggetlen / Számla + Garancia
- iPhone 13 / Midnight / 128 GB / Kártyafüggetlen / Számla + Garancia
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen