Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Raymond #452 üzenetére

    Eddig reméltem, hogy különbséget tudsz tenni aközött, ha valaki valamit élőben szeretne a saját gépén látni, és aközött, hogy valamit megmutattak, illetve elmagyaráztak egy előadáson az adott motor fejlesztői. Ha nem, akkor azzal én speciel nem tudok mit kezdeni. Nem vagyok általános iskolai tanár.

    Sose használtam HDRP-t a Unity-ben, de ha ismered, akkor tudod, hogy jelentősen különbözik az LWRP-től, amit egyébként én használok. És akkor ugye tegyük hozzá, hogy a HDRP még elég sokat módosul, hiszen áttérnek majd a FidelityFX-re a 2019.3-as verziótól kezdve, lecserélve a saját megoldásuk nagy részét, ami a mostani verzióban van benne. Ergo egy aktuális verzióval meg se tudod nézni, hogy milyen a Unity, ha bizonyos futószalagokat kikapcsolsz benne. Egészen egyszerűen nem ugyanazok lesznek a HDRP lehetőségek a .3-asban, mint amik ma.

    Láttam már Gaussian Blur-t, csak engem nem vezérel a rosszindulat. Nem hazugozok le kapásból egy motorfejlesztőt, mert mutattak valami olyat, amit még nem láttam élőben máshol. Előbb megvárom, amíg megnézhetem én is, addig pedig információnak tekintem.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák