Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Új hozzászólás Aktív témák
-
con_di_B
tag
Én azt nem értem csak, hogy egy ilyen jellegű sztorit miért kell gyártói szinten tolni? Egy valamilyen image super-resolutiont összerakni annyira nem nehéz (az emberek többségének a bicubic+sharpenignek valami mozgásérzékebyebb változata tök elég lehetne), abszolút lehet nyerni rengeteget a játékba történt mélyebb integrációval (pl. HUD mehetne natívban, textúra felbontás lehetne más, screen space cuccokhoz is lehet hozzáférés) ha meg annyira fontos, hogy Tensor magokon fusson, akkor legrosszabb esetben is CUDA-ból megoldható simán, valamilyen interop meg csak van. Miért foglalkozik bárki is ilyen black box cuccokkal? Ha önmagában kevésbé kotorék a 2.0 mint az 1.0 volt, attól ez még mindig indokolatlan bloatware. (Az alapötlet jó, csak ilyenekkel foglalkozzanak azok, akik motorokat írnak, ez még menjen ki open source a GPU Gemsbe.)
-
con_di_B
tag
Eleve ott kezdődik ez a téma, hogy 1) állóképes super resolution mindig okádék lesz mozgóképen 2) mozgó részen nem látsz 4K-t. Ilyesmikből is lehetne szépeket spórolni, pl. statikus részen időben változó sampling pozíció, minden másra ott a motion blur.
(Disclaimer: DLSS 2.0 papert még nem olvastam.)
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- HThomas: Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- HTPC (házimozi PC) topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- PlayStation 5
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Melyik tápegységet vegyem?
- Asztalos klub
- További aktív témák...