Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Menthirist

    veterán

    válasz #90933760 #189 üzenetére

    Újratervezték a gpu-t hogy hatékonyabban és jobban legyenek összekötve a darabjai (azzal a high density planning eljárással mivel a gpu "térképet" szoftveresen generáltatják mindenhol, és itt már az a lényeg hogy egyes elemeket amikből generálják a gpu-t mennyire hatékonyra sikerül tervezni). Ezzel elérték a pletykák szerint azt, hogy 4096 gcn mag van 2816 helyett, mégis a fogyasztása kb ugyanott van. Erre jön még a HBM, ami kevesebbet fogyaszt, mégis nagyon durván gyorsabb (és itt a sávszél probléma létezéséről vagy nem létezéséről csak annyit, hogy mindig hasznos, ha egy gpu instant hozzá tud férni a szükséges adatokhoz, pláne ha preemtív multitaszking keretében lehet hogy egyszerre renderel és szimulál. És itt nem arról van szó hogy hány gigát lehet mozgatni másodpercenként, hanem hogy milyen gyorsan is éred el azt az 5 megás darabot a vramból ami kellene. márpedig ezt tizedannyi ciklus alatt be lehet húzni.
    Ezek mellett a gcn 1.3 egyéb fejlődésen is átesett...

    "ne csak demagóg slejm szarrá rágott szoftveres támogatásokat dobáljanak"
    Mint a tömörített memóriabusz? jah az nem itt van :)

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Új hozzászólás Aktív témák