Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ren Hoek

    veterán

    válasz Abu85 #26 üzenetére

    "Ehelyett egyenként oda kell menni a fejlesztőkhöz, hogy ugyan legyenek már kedvesek megpatchelni a játékot, hogy az új VGA-család ne legyen lassabb, mint az előző generáció."

    Na ez az amit nem fognak megtenni... Egy generációváltáskor már simán lehet, hogy rég megszűnt a fejlesztőcsapat, a studió, a kiadó.. vagy egyszerűen csak sz.rnak rá. Miért is kéne ilyen hosszútávú támogatást nyújtani PC-re, mikor egy döglődő piac?

    Ez a DX12 meglehet, hogy a PC játék koporsójába az utolsó szög. Lehet szuper új lehetőségeket nyújt, de olyan szintű szakadást okozhat a hardver-szoftver terén, amit csak konzolon lehetett menedzselni igazából. Ráadásul a fejlesztőkre is eléggé nagy terhet róhat, főleg a későbbiekben. Eljöhet az a korszak, hogy minden generációból kell majd egy VGA, mindkét gyártótól, ha valaki játszani akar a régiekkel is. VGA exklúzív játékok kora...az kéne még csak. Tényleg vesz az ember egy 80-100K-s konzolt, aztán szevasz. Nem generációnként nem kompatibilis 200K-s VGA-kat...

    Ezen kívül magának a dVGA piacnak is egy nagy szőrös lompos a hátsójába. Lassuló fejlesztések, amiknek nagyobb a költsége pl a HBM miatt, hasznot pedig jóval később látnak és talán kevesebbet is egy amúgy is amortizálódó piacon. Miért is érné meg kihozni egy új gent? A HW gyártók a szoftverből élnek? A vége tényleg a dVGA halála lesz. Opció lesz pár gyártó kicsi IGP-je, amin majd szépen elfuttathatjuk a Wii szintű grafikákat, és a VR szemüvegben jól szórakozhatunk. Úgy is a mobilos meg tabletes gagyi free to play játékokra van igény sz..rás közben, nem fotorealizmusra. Fizikailag van óriási lemaradásban az IGP és ezen nem lehet segíteni, csak visszafejlődéssel.

    [ Szerkesztve ]

  • TESCO-Zsömle

    félisten

    válasz Abu85 #26 üzenetére

    Ezzel nekem csak az a bajom, hogy a két és fél éves ciklus egyúttal két és félszeres árat is kellene, hogy jelentsen, vagy nem?

    Sub-Dungeoneer lvl -57

  • Kotomicuki

    senior tag

    válasz Abu85 #26 üzenetére

    "Ehelyett egyenként oda kell menni a fejlesztőkhöz, hogy ugyan legyenek már kedvesek megpatchelni a játékot, hogy az új VGA-család ne legyen lassabb, mint az előző generáció."

    Amikor még most is képesek, soha ki nem javítandó bug-tengert kiadni késztermék gyanánt, akkor csak azért fog babráltatni a kiadó játékával, mert az net-hez kötött, ha nem ilyen, hanem hagyományos "single" game, akkor nagy ívben tenni fog rá, mert addigra - a 2,5 éves ciklusok - abból már a 3. részt szeretné újra eladatni - ha az első még "sikeres" volt - , nemhogy azzal tökölni, amiből már nem lesz profitja (ezt már régen bebizonyították a játék-"fejlesztők" (is)) - a ciklusváltás előtt még talán, de ha az már a kiadás utáni évre esik...! :(
    Uú, mint ahogy nem éri meg a hw-t fejleszteni, majd a szoftver sem fogja - mindenkinek - , és így ez a mutatvány is bukni fog!
    Ha meg már a következő évben nem tudod használni az adott programot, mert a hw- és a szoftver-gyártó egymásra mutogat, hogy kinek is kéne a "régi" hw-re kompatibilissé tenni azt - az ezzel felmerülő költségeket állnia - , akkor aztán tényleg be fog zárulni ez az ördögi kör, mert pláne ennyiért felét sem fogják eladni a programoknak, mint most - és csak azok jártak jól ezzel, akik egy sikeres, egykor még öngerjesztő piacra belopakodtak és aljas módon szétverték azt az egyéni hasznukért!

    Nincs mese: vagy újból "egységes" lesz a piac - vagy a PC(/apple), vagy a konzol visszavonul és a maradék is sztenderdizálódik - , vagy mindegyik bele fog dögleni a szétaprózottságba, mert annyifelé, annyi mindent már tényleg nem éri meg fejleszteni, pláne úgy, hogy a fizetőképes kereslet globálisan egyre kevesebb és egyre kevesebb tőkével is bír!

    Ehhez még nyugodtan hozzá lehet venni, hogy nagyon sok más tényezőre van utalva a kiadó, ha a termékét piacra akarja dobni PC-n - op.rendszer, egyéb környezetek, ráadásul ezek megkerülhetetlenül egymásra épülnek... - és ezek is egyre gagyibbak, hiszen ezek készítői is spórolnak mindenen, amin nem szabadna, még azon is és egyre kevesebb a valóban hozzáértő zseni - mert rajtuk, az emberen és a fejlesztési időn a legkönnyebb spórolni - , aki normálisan, a lehető legkevesebb hibával dolgozna: ha meg már az alapok ingatagok, akkor aztán lehet vakarni a fejet, hogy most mi miatt nem megy, ahogy kéne a programom és a hiba kijavítása mennyibe kerülne a bíróságokon, ha mégis rávered azt a monopolistára/jogtulajdonosra és nem ölsz bele 3-5x annyit annak megkerülésébe.

    A regisztrációdat véglegesen kitiltottuk a következő ok miatt: III.10.8 Üdvözlettel: PROHARDVER!

  • #16939776

    törölt tag

    válasz Abu85 #26 üzenetére

    Még cifráznám: max.:2-3 butítással visszaskálázott modell képezheti a kínálatot teljes idő alatt, hogy ne keljen megszakadni az optimalizálással a fejlesztőknek.
    Szerintem nem lesz visszafele kompatibilitás, generációváltásnál 3 év! nem lehet elvárni hogy 100%-ig kompatibilis hardver jelenjen meg, és azt sem lehet elvárni 2,5-3 év múlva valaki újraírja adott játékot.

    Szerintem nem érdeke egyik stúdiónak sem max.3 évig eladható játékot gyártani, úgy hogy valamilyen módon dx11-es kódban is ki fogják ezeket adni, és normális drivert írnak majd hozzá, 3 év alatt csak sikerül.
    Ne legyen igazam, de a kezdeti lelkesedés után rájönnek majd a userek hogy mennyivel macerásabb így az élet és ki fognak állni a sorból. Nem lesz "PC-halál" csak az a 3-4 PC-only stúdió fog osztozni a játék piacon, akik tudnak is maradandót alkotni. DX12-es olcsó portokkal meg kitöltik a maradék űrt.

Új hozzászólás Aktív témák