- Notebook hibák
- Azonnali notebookos kérdések órája
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Autós kamerák
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
Baladins - Megjelenési dátumot kapott a PC-s kiadás
gp A jövő hónapban esedékes premiert az év folyamán a konzolos verziók követik majd.
-
Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
ma Megjelent a Glow 2.0, a Nomad fluoreszkáló iPhone védőtokjának és Apple Watch szíjának második generációja.
-
3 évre zárnák börtönbe a legnagyobb kriptotőzsde korábbi vezetőjét
it Az amerikai ügyészek keményebb, 3 éves börtönbüntetést akarnak elérni, miután Changpeng Zhao, a Binance korábbi vezérigazgatója bűnösnek vallotta magát a pénzmosásellenes törvények megszegésében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bteebi
veterán
...és vajon ezúttal hány rejtett poligont számol? Az üvegházhatást is figyelembe veszi? Azt mondjuk nem értem, hogy miért nem használnak még most se ray tracinget, mert akkor még nagyobb lehetne a játékok hardverigénye .
Amúgy tényleg nem csúnya.
[ Szerkesztve ]
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
-
bob011
tag
Tetszik! Végre van videó is róla.
Vajon ezt mind tudja xbox 360-on?[ Szerkesztve ]
-
tDr1v3r
veterán
Az időjárást vajon mi fogja itt vezérelni? A CryHAARP?
[ Szerkesztve ]
disznóvágás, nepotizmus, pálinkagőzös hedonizmus | intelhüttö (c) Tirexi, szívünkben őrzünk örökre <3
-
atike
nagyúr
Ez már durva...
Arra kíváncsi leszek mi fog kelleni a futtatáshoz... Ez már egy új dimenzió....
-
haddent
addikt
Ez aztán már valami!
Mondjuk nekem a Crysis megjlenése óta a kedvenc játékmotorom. Szerintem még egyik motor sem tudott ilyen grafikát nyújtani, ilyen erőforrásigénnyel. Egyedül talán a BF Bad Company 2 - BF3 - BF4 FrostBite motorja az, ami közel járhat szerintem. PC -én elég futurisztikusnak tűnik ilyen látványvilágot teremteni, de next-gen. konzolon nyilván menni fog szépen, hamár mutogatják#2 bob011 majd Xbox ONE -on, de méginkább PS4 -en (Bár az a játék a vidiben azt hiszem pont egy XONE exkluzív, nem?)
[ Szerkesztve ]
-
kopidoo
senior tag
nagyon jó a víztócsás effekt. Viszont az hogy a szél görget egy pléh vödröt, mikor a papírdobozok, újságpapír meg ott pihennek a földön az egy VICC! Megint csak eyecandy
-
SkyS1gn
félisten
Egyre többen mennek a dinamikus időjárás irányába, érdekes a jövő!
Új BF4 paracel storm mapon is kezdetben süt a nap, nyugodt a tenger, aztán feltámad a szél, villámlik, dörög, szakad az eső, hullámzik a tenger ami dobálja a hajókat! brutális!
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
-
Meteorhead
aktív tag
+1
Gondolom azért, mert minden dinamikus tárgy, ami ütközni tud négyzetesen viszi a collision detection számításigényét, ha nem építenek köré valami gyorsítóstruktúrát. 1db vödör egy statikus színtérben nem botrányosan nehéz, és valóban célszerűbb lett volna a kartondobozokat mozgatni, és nem a vödröt. CPU-n az octree meg minden ilyesmi kész van, de GPU-n nagyon kemény jó gyorsítóstruktúrákat írni. Nem véletlen vérzik ray tracing is ezer sebből, mert divergencia van, és BVH-t bejárni (hátmég divergenciamentesen) nem egyszerű.
Egy első lépésnek azért mindenképp dícséretes teljesítmény.
-
bepken
veterán
ha majd ilyet részletgazdag környezetben és ilyen élethű játékmenet mellett elkezdenek sorozni 3 irányból és örülsz, hogy találsz valahol fedezéket...hidd el, nem feltétlenül fognak feltűnni az ehhez hasonló bakik - egyébként komolyra fordítva, tényleg megmosolyogtam én is, bár ez kb semmit se von le egy ekkora dolog értékéből....szerintem...
nálam tátott száj
╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝
-
bob011
tag
A gamespot cikke szerint:
The new CryEngine supports development on current-generation consoles; Xbox One, PlayStation 4, and Wii U, as well as PC and "further platforms" to be added in the future. -
BlackSoft
addikt
Na ez tetszik! Csak csinálják
---------> Számítógép szerviz III.Kerület | https://hardverguru.com <---------
-
makkmarce
őstag
warface-el nyomtam mig a CBT engedte, ha lehet igy mondani, kb 2x-3x olyan szep grafika/stb mellett(ertem ezt ugy, hogy szebb fenyek, reszletgazdagabb polygon erdo, jobb mozgasok, stabilabb FPS, jobb netkezeles, szebb effectek, jobb fizika) ugyanolyan sebesseget tudott mint a bugos unreal 3 engine hasonlo fps-ben. nagyon jo teljesitmennyel fut a cry3 szerintem meg a regebbi engine-ekhez kepest is, pedig nincs erogepem. (fx4100, 7770)
okoskodom, tehát vagyok
-
kopidoo
senior tag
0:41-nél a vitorla nagyon furán viselkedik. Úgy lobog mintha valami fika anyagból lenne. Nem jóó
Miért nem parametrizálják be rendesen az anyagokat? -
Silentfrog
veterán
Az eső az úton a legvégén baromira tetszik.
-
Kube
senior tag
válasz Silentfrog #22 üzenetére
Hú ez kemény, főleg a végén. Gondolom reaktor kell majd ehhez
[ Szerkesztve ]
No emotion, any more than a wave, can long retain its own individual form.
-
ddekany
veterán
válasz Silentfrog #22 üzenetére
Nagyon dögös így videón a tócsa felszáradás, de értelme nem sok van. Kit fog érdekelni, hogy mikor 2 órával később visszatért egy helyszínre, akkor nem a pocsolyák hiányával, hanem kisebb pocsolyákkal találkozik? Ki fogja egyáltalán észrevennie ezt? Jó, persze a jobb az jobb és kész, csak kicsit komikus, amikor ennél sokkal de sokkal kardinálisabb gondok vannak a játékokkal (emberi szemmel teljesen idióta AI pl.), és akkor ilyenek fejlesztésére fordítják az erőforrásokat...
[ Szerkesztve ]
-
-
miresz
veterán
Na ez már valami! Az időjárás a végén nagyot üt!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A BF4-ben a D3D11_MAP_WRITE_NO_OVERWRITE nem követel DX11.1-es hardvert. Az a DX11.1-es API-t követeli, de jó neki a DX11-es hardver is. De ezt már sokszor leírtam. Az AMD-nek az eddig bevallott extrája a DBT kiterjesztés használata lesz a BF4 esetében, de az nem a DX11.1 része, hanem gyártóspecifikus funkció. Soha nem fogja semmi támogatni, csak a Radeonok, mert olyan formában ahogy implementálva van biztos nem lesz belőle szabvány, ami egyébként köcsög dolog, mert elég sok hardver képes a DBT-re. Simán szabvány funkciónak kellene már ennek lennie a DX-ben, ha az OpenGL-ben az egy ideje.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
F34R
nagyúr
válasz Psychopeti #25 üzenetére
jah es az eslo APU gpu szintje eleri a gt210-et
-
exedoc
senior tag
Szép. Egyre szebb ez a CryEngine. Jól tudnak motort csinálni az biztos, az már más kérdés hogy játékot nem. Az időjárás effektnél én nem látok semmi rendkívülit. Első snitt, jön a szél fújja felém a vödröt. Vágás. Második snitt, állókép esik az eső. Vágás. Harmadik snitten felszárad a beton. Egyszerű programozott DX Shader. Ha komplett jelenetet látnék amint az esőcseppek felszáradnak falevelekről, és a teljes környezetről ezt mind elhinném. De hát az iszonyat munka lenne, és persze 5 fps/nap. Nekem ez így semmi új.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
A 360-at lehet elfelejteni, mert ezek az effektek majd one-/ps4-en lesznek.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
exedoc
senior tag
A CryEngine-nek az a baja, hogy a Global Illumination számításához még mindig majdnem a teljes környezetet mintavételezi, így iszonyatosan erőforrásigényes. Az új Frostbite Engine-nél ezt egy picit praktikusabban oldották meg, nem beszélve arról, hogy ott még a rombolható környezet nem kissé bonyolítja meg a folyamatot. Érdekes módon se az Unreal4, se az új Frostbite, se a CryEngine-nél nem nagyon látom a Geomerics Enlighten logóját, pedig mindhárom motorba beépült ez a technológia, enélkül egyik se lenne képes realtime Global Illumination számításra. Eddig egyedül a DICE volt képes nyilatkozni arról, hogy mennyire örülnek, hogy a Siggraph-on belebotlottak annak idején Geomericsbe, mert enélkül ma sehol sem lennének.
-
#97716736
törölt tag
Nagyon szép az effekt, de ez a teljesítményből tuti lefog húzni rendesen
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Crytek nem az Enlightent használja, hanem egy saját LPV megoldást. Ez jóval számításigényesebb, de kedvezőbb, mert az Enlighten előfeldolgozást igényel, míg a CryEngine nem, és utóbbiban a fényforrás és az objektum egyszerre is mozoghat. Az Enlighten ezt nem tudja lekövetni. Vagy a fényforrás vagy az objektum mozog, de a kettő együtt már nem jó. Persze működik, csak nem lesz tökéletes az eredmény. Az LPV-vel ez is tökéletes.
A DICE jelzi, hogy Enlightent használnak, míg az Epic még nyalogatja a sebeit a voxel cone tracing technikájuk dobása után, de ők is jelzik majd az Enlightent.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Kristof93
senior tag
Nagyon szép a cryengine de egy rémálom vele dolgozni. Fagyások, instabilitás, elavult exportáló pluginek külső programokhoz, sokszor kiszámíthatatlan működés. Ezt csak az ingyenes SDK alapján mondom, de abból ítélve, hogy hány külső stúdió készít vele játékot, a kereskedelmi verzió sem lehet sokkal jobb.
Nem tudja valaki, hogy mikor érkezik az új ingyenes SDK ezekkel az újításokkal?
-
cairojack
aktív tag
Hát ettől lepadlóztam. Ha a next gen játékok ilyen grafikával jönnek... Lassan mozifilmet forgatni fölösleges. Persze ezt nem gondoltam komolyan, de lassan tényleg filmszerű a grafika...
4 col fölött minden phablet... nekem 4 colnál nagyobb telefon, soha az életben nem kellene. Ha fizetnének se...
-
Angel1981
veterán
válasz cairojack #41 üzenetére
Azért várjuk ki a végét...
Techdemónak már régen is olyan videókat láthatunk mindenkitől, hogy leesik az állunk, de aztán a játékokban valahogy csak nem akar az a prezentált grafika életre kelni...
Kis túlzással 5-6 éve egy helyben toporgunk; szerintem a 2007-es Crysis grafikáját csak a most megjelent Metro Last Light tudta egyértelműen felülmúlni.Persze reménykedem.
Talán így, hogy konzolgeneráció váltás közeleg, tényleg feljebb lépünk grafikában! -
aktív tag
Elég komolyan néz ki, de vajon mikor látunk majd ilyet játékba?....
"Abban az egyetlen percben benne volt életem minden boldog pillanata."
-
SkyS1gn
félisten
válasz cairojack #41 üzenetére
Filmet CGI-al is csinálhatnának.
Ezmeg épp most került fel, nálam ez a 2 motor viszi a pálmát. FB3 & CE3
[ Szerkesztve ]
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
-
Gergosz2
veterán
nagyon szép munkát végeztek, de a reálistól még messze van, de nem baj , így legalább a játék megmarad egy kicsit játéknak.
AMúgy a száradó pocsolya volt a legközelebb a valódihoz
Nokia 6030 Hardcore User // I Panic Restaurant by Taito
-
danikollar
őstag
válasz FrozenThrone #43 üzenetére
Nem kell olyan sok idő most már hozzá szerintem. Az a pocsolya a végén tényleg odaver!
[ Szerkesztve ]
-
Hgovi
aktív tag
Ez nagyon ott van.
Jól meg csinálták.Üdv Hgovi
-
Z10N
veterán
Az utcai jelenetnel (proceduralis gpgpu idojaras) az eso hihetetlenul valodinak tunik, mintha egy film lenne.
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
Firkavadasz
tag
A legszebb motor a piacon, ez nem kétséges, baromi szép, ez már tényleg olyan mint egy film!
A pletykákat az irigyek INDÍTJÁK, az ostobák TERJESZTIK, és a hülyék HISZIK EL.
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 102.000.-
- PowerColor RX 6700 XT 12GB GDDR6 RED DEVIL Eladó! 105.000.-