- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
Új hozzászólás Aktív témák
-
arnyekxxx
veterán
"és tulajdonlási formák körül is érdekes víziók vannak, látnak esélyeket a "car sharing" térnyerésére is"
A "car sharing" "taxi" néven 100+éve velünk van, mégis a nagytöbbség tulajdonos akart lenni. nagyonnagyonagyonszarrá kell tenni az autókat ahhoz, hogy az emberek ne akarák megvásárolni. Ráadásul igen sokan olyan helyen élnek ahol nagyjából megvalósíthatatlan a C.S. Nem csak a nagyvárosok közepén van élet.
-
#06658560
törölt tag
"A termikus hatásfokot napi használatban felejtsd el (fejlődést megmutatni jó). Az mindössze egy olyan csúcsérték, amit városi használatban pillanatokra elér a motor, egyenletes, nagyobb sebességű haladásnál közelít, egyébként folyamatosan csak laborkörülmények között vagy egy ennek megfelelő terheléssel haladva tud (egy állandó fordulaton állandó terhelés - ahol minden a legkedvezőbb). Az üresjárat és az alacsony részterhelés brutális módon lerontja az átlagértéket, városi közlekedésben tizennéhány százalékra (villanynál pont nincs ilyen probléma - vagy legalábbis nem ennyire durva )."
Bocsánat, de ez akkora bullshit, mint ide Nagykáta! Semmi értelme nincs, hülyeség az egész! Termikus hatásfoka minden üzemállapotban van a motornak. És minden üzemállapotában a legnagyobb vesztesége a hőveszteség. Az autógyárak pedig nem egyetlen pontra tervezik a motorjaikat, mivel nem stabil motornak készülnek. A Deutznak vannak olyan motorjai, amelyek ilyenre vannak fejlesztve, de azok ilyen célra is vannak használva.
"A hosszútávú fejlesztések nem nekik szólnak. Pont ezért felesleges a mai eszközöket képzeletben egyenesen helyettesíteni velük. (hosszútávon nem csak a hajtásmódok, de a használati és tulajdonlási formák körül is érdekes víziók vannak, látnak esélyeket a "car sharing" térnyerésére is)"
Pont ti akarjátok helyettesíteni elektromossal a hagyományos autókat, mondván milyen jók, milyen használhatóak már, mert nektek pont jó. Csak éppen az emberek megszoktak valamit, amihez ragaszkodnak. Nem vállalják fel az extra kényelmetlenséget- pl. fél órát autózni egy elektromos töltőhöz, amelyiknél esetleg állnak még tízen, így két órát várni kell, mire tölteni tudja, hogy aztán az elméleti kapacitás 60%-át használhassa.
"Mi a véleményed a most is tartó "downsizing" éra motorjaival szerelt járművekről Pl. a VW bevallottan 250e km-re tervezi az ilyen szgk motorokat. (használtan nem véletlenül van a csillagos egekben az "ósdi" szívó benzinesek ára)"
1) A Downsizing motorokat politikusok idióta lázálma eredményének tartom, ami teljesen értelmetlen megoldásokhoz vezet (kombi Mondeo 1.0 dögrovással,amit hála az égnek mostanra elvetettek a modellfrissítéssel) Ha ésszel csinálták volna a szabályozást, akkor nem kellettek volna ezek a normál autóban állandóan széttaposásra ítélt motorok, csak ahhoz nem csak jogászokat, hanem autóipari mérnököket is oda kellett volna engedni a témához - magyarul a fajlagos fogyasztást kellett volna korlátozni, nem CO2 kibocsátást.