- Azonnali notebookos kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nyugdíjazza a tuningra szabott, első Raptor Lake-eket az Intel
- Ízlésesre sikerült a Galax alacsony profilú GeForce RTX VGA-ja
- Milyen SSD-t vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen egeret válasszak?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Realme Pad – vissza az iskolapadba
Hirdetés
-
Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
it Az Intel lett az első cég, amely szolgálatba állította az ASML új High NA EUV litográfiás chipgyártó eszközeit, ezzel minden riválisát megelőzheti.
-
QLC-s Team Group SSD jön a PCI Express 4.0-s halmaz belépőszintjére
ph A vállalat fél évtizedes jótállással kísért újdonságát tárhelymérettől függően 512, 1024, valamint 2048 TBW tartósságra hitelesítették.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#06658560
törölt tag
"A termikus hatásfokot napi használatban felejtsd el (fejlődést megmutatni jó). Az mindössze egy olyan csúcsérték, amit városi használatban pillanatokra elér a motor, egyenletes, nagyobb sebességű haladásnál közelít, egyébként folyamatosan csak laborkörülmények között vagy egy ennek megfelelő terheléssel haladva tud (egy állandó fordulaton állandó terhelés - ahol minden a legkedvezőbb). Az üresjárat és az alacsony részterhelés brutális módon lerontja az átlagértéket, városi közlekedésben tizennéhány százalékra (villanynál pont nincs ilyen probléma - vagy legalábbis nem ennyire durva )."
Bocsánat, de ez akkora bullshit, mint ide Nagykáta! Semmi értelme nincs, hülyeség az egész! Termikus hatásfoka minden üzemállapotban van a motornak. És minden üzemállapotában a legnagyobb vesztesége a hőveszteség. Az autógyárak pedig nem egyetlen pontra tervezik a motorjaikat, mivel nem stabil motornak készülnek. A Deutznak vannak olyan motorjai, amelyek ilyenre vannak fejlesztve, de azok ilyen célra is vannak használva.
"A hosszútávú fejlesztések nem nekik szólnak. Pont ezért felesleges a mai eszközöket képzeletben egyenesen helyettesíteni velük. (hosszútávon nem csak a hajtásmódok, de a használati és tulajdonlási formák körül is érdekes víziók vannak, látnak esélyeket a "car sharing" térnyerésére is)"
Pont ti akarjátok helyettesíteni elektromossal a hagyományos autókat, mondván milyen jók, milyen használhatóak már, mert nektek pont jó. Csak éppen az emberek megszoktak valamit, amihez ragaszkodnak. Nem vállalják fel az extra kényelmetlenséget- pl. fél órát autózni egy elektromos töltőhöz, amelyiknél esetleg állnak még tízen, így két órát várni kell, mire tölteni tudja, hogy aztán az elméleti kapacitás 60%-át használhassa.
"Mi a véleményed a most is tartó "downsizing" éra motorjaival szerelt járművekről Pl. a VW bevallottan 250e km-re tervezi az ilyen szgk motorokat. (használtan nem véletlenül van a csillagos egekben az "ósdi" szívó benzinesek ára)"
1) A Downsizing motorokat politikusok idióta lázálma eredményének tartom, ami teljesen értelmetlen megoldásokhoz vezet (kombi Mondeo 1.0 dögrovással,amit hála az égnek mostanra elvetettek a modellfrissítéssel) Ha ésszel csinálták volna a szabályozást, akkor nem kellettek volna ezek a normál autóban állandóan széttaposásra ítélt motorok, csak ahhoz nem csak jogászokat, hanem autóipari mérnököket is oda kellett volna engedni a témához - magyarul a fajlagos fogyasztást kellett volna korlátozni, nem CO2 kibocsátást.
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- Autós topik
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- E-roller topik
- Ford topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...