- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szellem.
nagyúr
Tegnap ugyan ezt a tesztautót próbáltam ki és nem működött a tempomat, pontosabban az az elektronika ami ezzel összefüggésben működik (sávtartás, stb.). Egyenlőre nincs rá megoldás. Próbálták szoftveresen orvosolni, de nem ment. Szóval, szép kezdet így elsőre egy 34 millás autótól. Maradok a konkurenciánál.
Azt látom én is sajnos, hogy egyre megbízhatatlanabb lett a márka. Pedig az A7 Sportback nagyon szép autó lett. Így a számomra olyan, mint egy bomba alakú nő: Nagy mellek, formás kerek fenék, kívánatos meg minden, de ha megszólal akkor kiábrándító.[ Szerkesztve ]
-
BReal
addikt
Úgy ám. 100 autóra vetítve az összes vizsgált márka közül a legtöbb a BMW-nél, a harmadik legtöbb az Audinál jelentkezett. (185, illetve 163 hiba). Tipikus prémium autós szolgáltatás.
(#19) medica: Nem kell általánosítani, a VW a linkelt listán a középmezőnyben van 128 hibával 100 autóra. A prémium Audi 35-tel több hibát produkált (nem mintha a VW épp olcsó lenne, de azért csak nem Audis árazása van).
[ Szerkesztve ]