Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • LordX

    veterán

    válasz dezz #49 üzenetére

    A stock 4.3-as Androidban nincs. A Google Nexus 7/10-en, valamint a Google Play edition telefonokon "gyári" 4.3 van.

    Nagy gyártók (azaz bárki aki nem kínai noname) eszközein nem stock Android van, de még egy eszközről nem tudok, amin 4.3 lenne.

  • Dr. Akula

    nagyúr

    válasz dezz #60 üzenetére

    "Csak azért kérik a "Windows + Office"-t, mert így szerepel a tanttervben"
    Meg azért mert ezt használják mindenhol.

    "Vagy ha nincsenek, előbb-utóbb lesznek."
    Mint eszperantó-beszélők.

    "Úgy tűnik, nem sikerült megérteni a szoftver és a hardver közötti fundamentális különbséget"
    Aha... Végülis csak villamosmérnök vagyok.

  • Dr. Akula

    nagyúr

    válasz dezz #67 üzenetére

    Az a baj hogy egy linuxost nem lehet meggyőzni a valóságról. Különbem nem lenne linuxos.

    "A mai fiataloknak kb. semmiből sem áll átszokni egy másik rendszerre."
    Akkor mi a gond? Fog egy Linix könyvet és átszokik. Miért kell ehhez iskola? Nekünk se tanítottak Javat meg C#-ot, csak Pascalt és C(++)-t, a többit mindenki magának.

    [ Szerkesztve ]

  • Dr. Akula

    nagyúr

    válasz dezz #69 üzenetére

    Én vagyok a független. :D Én nem elképzelt utópiákhoz ragaszkodok, hanem a valósághoz. Ha Linuxon futna minden, akkor azt tanulnék. De addig nem.

    Azt hogy az MS-t lenyomja még várjunk egy kicsit, sztem. A Netscape is kiröhögte az MS-t, amikor "egyezséget" ajánlott, most hol is vannak? Sehol. A Sony is röhögött az Xboxon, most már annyira nem röhögnek. De engem az se zavarna ha becsődölne, csak az érdekel hogy olyat tanuljak / használjak amivel nemcsak önmagammal vagyok kompatibilis.

  • alevan

    őstag

    válasz dezz #72 üzenetére