- Milyen egeret válasszak?
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Dell asztali gépek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Simid
senior tag
"Vagy ti számoltátok el, vagy én.
Ráadásul most még a teljes rendszer fogyasztásával számoltunk. Ha ezt leredukáljuk csak a videókártyák fogyasztására (így lenne értelmes egy videókártya tesztnél), akkor az arány kb. 145%-on lesz."Ez így van! Már többször téma volt it PH-n ez a (szerintem) súlyosan hibás számolási mód, de nem igen foglalkoznak vele. Gyakorlatilag semmi értelme a teljesítmény/fogyasztás grafikonnak így, mert nagyon torzít.
-
Duddi
aktív tag
Arra gondolok hogy az fps számokat a 8 játékból mint 19, 13, 21, 32, 24, ... összeadod vagy átlagolod az nem mindegy. az egyik esetben lesz egy kumulatív 500 valahányas összesen hozott átlag fpsed a másik esetben lesz egy 26fps 8 játék átlaga. Ha ezeket a számokat veted össze szerintem más eredményt kapsz de lehet tévedek nem számoltam át.
-
Nem tudtok átlagot számolni.
Ha csak simán az FPS-t adod össze, az nem jó. Pl adott két játék, A és B.
Radeon: A: 50 fps B: 100 fps
GTX: A: 50 fps B: 150 fps
Tehát az GTX az egyik játékban egál, a másikban 50%-kal gyorsabb, tehát így átlagosan 25%-kal gyorsabb a Radeonnál. Hisz úgy kell számolni, hogy:
(Ga / Ra + Gb / Rb) / 2 = 150%
Nem pedig úgy, hogy
(Ga + Gb) / (Ra + Rb) = 133%
. Utóbbi esetben felborul az átlagok súlyozása a B játék felé, hisz az több FPS, így +33% előny jön ki a GTX-re, ami ugye hülyeség.[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Ja, így már jó, legalábbis 1080p-re. Az összesítésben viszont gondolom benne van a 4K és az 1440p is. Ez viszont nem valami jó, mert 4K-ra senki sem használja ezeket a kártyákat, gondolom emiatt húz el. Ha felbontásonként lenne perf/watt, akkor okosabbak lennénk.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A GPU-k játékonkénti összes eredményének mértani közepe. Az így kapott értékek mértani közepe, majd onnan a százalékozás, illetve a fogyasztással való osztás. Amióta létezik az oldal, ezt így számoljuk egy táblázatkezelőben.
(#112) Pakmara: Van csak felesleges. Minden egyes RX 590 verzió más ebből a szempontból. De azonos órajelen hasonló lenne a fogyasztás az 580-nal. Amiben más a paraméterezés az a PowerTune beállítás, és emiatt lesz jobb a teljesítmény/fogyasztása az 590-nek. Ha visszahúzod az 580 szintjére, akkor elveszted ezt az előnyt. Ha csak a fogyasztást akarod csökkenteni, akkor sokkal célszerűbb a TDP limitet -50%-ra állítani a driverben, akkor 150 wattból elvan mindegyik modell.
(#125) b. : Az RX 590 hírben is írtuk, hogy nincs referenciamodell, a gyártók nagymértékben paraméterezhetik a hardvereket. Mi a Sapphire megoldását kaptuk. Az XFX-ét valószínűleg ide nem küldik, míg a PowerColor kétséges. Ezekről nem tudunk nyilatkozni, de annyit persze több helyről is hallottunk, hogy messze a Sapphire megoldása a legjobb. De erre nincs ráhatásunk, azzal tesztelünk, amit ide küldenek, és referenciamodell nélkül nincsenek is egzakt határok. A Sapphire például 195 wattra állítja a TBP-t, holott az AMD ajánlása ennél nagyobb.
És mit kezdjünk a Hitmannel? Van egy frissebb programverziója, amiben a GeForce driver optimalizálása nem működik. Előre elmondtam anno, hogy amint kap a program egy patch-et, azonnal hasztalanná válik a driverhez tervezet rutin hozzá. Most akkor addig ne teszteljünk ezzel, amíg az NVIDIA nem szíveskedik újratervezni a driverét az új programverzióhoz? Az NV általános DX12 implementációja ilyen környezetben erre képes. Nem tudunk mit tenni vele, az AMD DX12 implementációja sokkal hatékonyabb a Hitmanben. De ahogy emeled a felbontást, úgy szűnik meg ez a hatékonyságelőny.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.