Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gyepmester

    friss újonc

    Segítségeteket szeretném kérni! Lehet hogy felületesen olvastam vissza nem találtam ilyen hibát leírva itt a topic-ban.
    A lányomnak mai napon érkezett meg a GTR órája össze is csatlakozik a telefonnal, csörgetésre kijelez így BT kapcsolat van, bár a csatlakozott eszköz listában sem látszik az óra.
    A firmware frissítést elindítja, az órán is megjelenik egy "update" felirat, de a telefonon pár másodperc után sikertelen frissítést ír ki. Az óra ezután újraindul.
    Többször próbáltuk de mindíg ugyanaz a hiba. Factory reset is volt ezután is ugyanez a hiba.
    Telefon: Sam. Galaxy Note 9
    Óra: Amf. GTR
    Segítségeteket előre is köszönöm.

  • gyepmester

    friss újonc

    válasz keselyü57 #2330 üzenetére

    Esetleírás. :W :W :W
    Nos a kialakult nehézségek 2 nap tömény szívás után leküzdve.
    Aki Samsung Note 9 telefont használ készüljön föl nem egyszerű boldogulni.
    1. Alapból a telefont felismeri de az app-ban már nem enged semmit.
    2. Leszed-felrak újra, semmi hiba ugyanaz.
    3. Fórumok itt is és külhonban is, angol nyelvű oldalakon is jelzik hogy ezzel a Sams. tipussal szinte mindíg gond van mert nem hajlandó maár firmware-sem frissíteni.

    Megoldás:
    1. A Samsungon le kell választani az appot fent lehet hagyni.
    2. Másik telefonon (esetünkben Honor 8)Amazfit app fel, párosít, firmware, GPS frissít, párosítás megszűntet.
    3. Samsungon az Amazfit app-ban új eszköz hozzáadással felvenni az órát.

    Nekem CSAK ezzel a megoldással sikerült összekötni a telefont és az órát.

    Az a furcsa hogy a Honor-on 2 perc alatt kész volt alapból minden a Sams.-on meg 4-5 újratelepítés factory reset sem hozott sikert csak a fent leírt megoldással ment.

    Köszönöm keselyü57 a segítségedet.

Új hozzászólás Aktív témák