Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Aprósólyom

    addikt

    válasz MaCS_70 #13 üzenetére

    Én igazat adok neked. Ezeke az ajánlók valójában rekláom/megbízott PR cikkek. Tartaluk alapján egyértelműen reklám, mégis cikk formájában jelenik meg. Ami így etikai szempontból kifogásolható. Egyértelmű reklám posztként kellene megjelennie, vagy feltűntetni, hog ez reklám és nem a tesztelők, felelős ajánlásait tartalmazza.
    Bár gyaníthatóan egyre többen tisztában vanak vele, mi várható ezektől az akciós körképektől, mégis azt tartanám etikusnak én is, ha megjelölnék egyértelműen, jól láthatóan, hogy reklámról van szó.

    Jevons paradox

  • Aprósólyom

    addikt

    válasz Freiherr #51 üzenetére

    Én nem saját aspektusból írtam, még ha nem is derült ki. Azt tartom etikusnak és máshol is azt a gyakorlatot látom, amit említettem. Ha egy fizetett cikk jelenik meg, akkor fel van tűntetve, hogy egy PR, stb. cikkről van szó.
    Ezekben a gyűjteményekben csak egy szerkesztőt/cikkírót jelölnek meg, ami ilyen szempontból félrevezető lehet, mert nem a saját vagy nem kizárólag saját mazsolázás alapján válogatott gyűjteménye, hanem amit reklámozni /eladni szeretne a forgalmazó, kereskedő.
    Messzemenőkig félreértessz, ha azt olvastad volna ki üzenetemből, hogy ne csinálják. Ez így nonszensz. Módszerváltoztatásra tettem javaslatot. Még csak nem is utaltam rá. Azt nem tartom etikusnak, hogy sejthetően (bizonyítani kívülről nem tudjuk) ez egy fizetett megjelenés, mégis egy szerkesztő javaslataiként, egy szerkesztő neve alatt jelennek meg ezek. Mint említettem, ilyenkor fel szokták tűntetni, hogy fiztett tartalom
    .
    Másik: Én ezt megemlítettem, hogy miként javaslom és kifejeztem, hogy szerintem hozzátartozik ez a mai értékrendhez. Ezen persze lehet vitatkozni. De te, a hsz-emre, úgy válaszolsz, amin érezhető a prekoncepciókon alapulóan, offenzív válasz, amire egyáltalán nem adtam alapot. Teljesen érthetlen.
    Elhinnéd, ha azt mondom, hogy semilyen reklám ellen nem vagyok, sőt (tisztában vagyok a szükségességével és hasznosságával is, Engem nem frusztrál, mint egyeseket) és még csak reklám blokkolót sem használok, sehol, semmilyen eszközömön, sőt, volt PH! előfizum is?
    Te skippeled a reklámokat, elmondásod szerint, nem én, szóval ez nagyon félrement. Nézz kicsit magadba, vagy nyugodj le, ha szar napod volt. Valójában te froccsögsz, nem én vagy "mi".

    [ Szerkesztve ]

    Jevons paradox

Új hozzászólás Aktív témák