Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gabor.79

    aktív tag

    válasz MaUser #26 üzenetére

    "Already, 35 percent of what consumers purchase on Amazon and 75 percent of what they watch on Netflix come from product recommendations based on such algorithms."

    Ebből csak annyit tudunk meg, amit leírtak: a vásárlók bizonyos százaléka bizonyos algoritmus által ajánlott termékeket vásárol. De nem tudjuk például, hogy egy kontrollcsoport, akik teljesen véletlenszerű reklámokat kapnak, hogyan vásárolnak?

    De meg is fordíthatjuk: az Amazon vásárlóinak 65%-a nem ajánlott terméket vesz : )

    Továbbá nem lehet elfelejtkezni Steve Jobsról, aki az iPhone-nal új kategóriát teremtett, vagy Henry Fordról a T-modellel, aki egyszer egy interjúban azt mondta, hogy "ha az embereket kérdeznénk meg arról, hogy mire van szükségük, akkor gyorsabb lovaskocsikat kérnének".

    Szóval a személyre szabott ajánlatok korlátoznak.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák