Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hi!King

    őstag

    válasz lionhearted #297 üzenetére

    "Csakhogy a magyar lakosság 70%+ ott él (KSH 2019)."

    Erre valami forrás? Most hirtelen 54%-ot találtam korábbi évekből, csodálkoznék, ha azóta ennyit növekedett volna ez az arány.

    Ebben az 54%-ban pedig benne vannak a zsákfalvak lelakott, omladozó házai is, míg Budapesten és a megyei jogú városokban, ahol az átlag jóval tehetősebb, jóval kisebb a családi házak aránya. (Amúgy épp a bostoni cégtulajdonosunk mondta pár éve, hogy ő azért nem vesz Teslát, mert nem tudná hol tölteni :-))

    "És akkor nem is beszéltünk arról, hogy leválogassuk azt a réteget, akinek van pénze akkumulátorra."

    Ez alapján kétségeim vannak, hogy olvasod-e egyáltalán, amiket írok, vagy csak beskatulyáztál, hogy biztos elektromos autó hater vagyok, és minden érvet azokkal szemben igyekszel rámzúdítani.

    "a Toyota hibridek kivételek, pont cégeknek éri meg a zöld rendszám miatt, egyébként elképesztő feláras a PHEV"

    Igazából az elektromos autók jelenleg még inkább felárasak, tekintve, hogy 6-10 milliótól indul a belépő szint, és 15 körül kezdődnek azok, amelyek már jelentős hányadban kiváltják a hagyományos autókat.

    "nem nagy durranás az infrastruktúra hozzá... egy 2x22kW töltő helyére tudsz rakni 12*3,6kW töltőt..."

    Igen, csak nem ismered azt a céget, ha valami nagyobb dolgot kell csinálni, és itt nem lenne elég a töltők üzembe helyezése, valószínűleg az elektromos hálózatot is fejleszteni kellene az épületben. Úgyhogy valószínű, hogy ha plugin hibridek lennének, csak néhány töltő lenne, nem jutna mindenkinek.

Új hozzászólás Aktív témák