Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rup1u5

    nagyúr

    válasz huskydog17 #47 üzenetére

    Való igaz ez a Far Cry 2-vel kapcsolatban. Crysis első része is nagyon rendben volt. Rengeteget szórakoztam azzal, hogy minél különbözőbb módokon robbantsam fel a hordókkal a bodegákat.

    Egyszerűen annyira nyögve-nyelősen halad ez a fizikai fejlődés PC-n, hogy az már kiábrándító. Lassan 10 éve várom, hogy beinduljon de leállnak évekre lásd FarCry2-FarCry3 esete.

    Why don't you knock it off with them negative waves!

  • Puma K

    veterán

    válasz huskydog17 #47 üzenetére

    Próbáld ki a Half Life 2-öt amit a Source engine hajt.
    2004-ben jelent meg a játék és abban is Havok fizika van.

    Ott van olyan, hogy robban a robbanós hordó majd a lökéshullámtól a közelben lévő faládák szét tudnak hullani darabokra. A pajszerral lehet bontani a bedeszkázott ajtókat van benne gravity gun és egyéb finomságok amiket már 11 éve tudott egy játék... te jó ég 11 éve!

    Volt egy techdemo 2003-ban. Imádom a mai napi megnézni ezt a videót mert ahogy hüledeznek akkoriban az emberek az addig sosem látott fizika láttán az valami hatalmas!

    Half Life 2 Tech Demo - E3 2003

    Ennek a fizikának alapnak kéne lennie és már a rombolható környezetnék kéne, hogy tartsanak a játékok... de az iparihulladék-korlátos-limites szutyok konzoloknak hála kb egy helyben toporognak ezen a téren a játékok.

    Ja és a mimika már 2003-ban ott tartott, hogy lehetett látni mit érez az adott karakter... és melyik szónál tart éppen az artikuláció terén. Ez a része a Source engine-nek ott tart már, hogy a Gmod-ban ha mikrofonon beszélsz akkor artikulál online a karaktered... :)

    Amúgy a Source engine elég furcsa... kb egy SDK amiben játszani is tudsz :D
    Nagyon kíváncsi leszek a Source 2-vel mire jutottak a Valve-nál... :U

    [ Szerkesztve ]

    "Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘

  • Shing

    őstag

    válasz huskydog17 #47 üzenetére

    Crysis-ben is reagáltak a növények a robbanásra, bár talán nem az összes fajta, de attól függően hogy hol robban a gránát. Szétlehetett lőni a pálmafákat, bárhol és nem volt mindegy, hogy milyen szögből lőtted, arra dőlt. Bizonyos "bokrok" (bocs, gyenge vagyok trópusi növényekből) levelei pedig úgy hajoltak el ahogy hozzáértél. Ilyet azóta sem látni a játékokban, még a nagy UC sorozatban sem. Ja és ezt mind 2 magos terheléssel és DX10-el. Ennyit a további konzol marketingről. :DDD
    Szerk. Itt van egy video, ahol meglehet nagyjából figyelni a fizikát.
    [link]
    5 éves video, 2 magos E8200 és HD4850 csúcshardverekkel. :DDD

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák