Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Puma K

    veterán

    válasz huskydog17 #47 üzenetére

    Próbáld ki a Half Life 2-öt amit a Source engine hajt.
    2004-ben jelent meg a játék és abban is Havok fizika van.

    Ott van olyan, hogy robban a robbanós hordó majd a lökéshullámtól a közelben lévő faládák szét tudnak hullani darabokra. A pajszerral lehet bontani a bedeszkázott ajtókat van benne gravity gun és egyéb finomságok amiket már 11 éve tudott egy játék... te jó ég 11 éve!

    Volt egy techdemo 2003-ban. Imádom a mai napi megnézni ezt a videót mert ahogy hüledeznek akkoriban az emberek az addig sosem látott fizika láttán az valami hatalmas!

    Half Life 2 Tech Demo - E3 2003

    Ennek a fizikának alapnak kéne lennie és már a rombolható környezetnék kéne, hogy tartsanak a játékok... de az iparihulladék-korlátos-limites szutyok konzoloknak hála kb egy helyben toporognak ezen a téren a játékok.

    Ja és a mimika már 2003-ban ott tartott, hogy lehetett látni mit érez az adott karakter... és melyik szónál tart éppen az artikuláció terén. Ez a része a Source engine-nek ott tart már, hogy a Gmod-ban ha mikrofonon beszélsz akkor artikulál online a karaktered... :)

    Amúgy a Source engine elég furcsa... kb egy SDK amiben játszani is tudsz :D
    Nagyon kíváncsi leszek a Source 2-vel mire jutottak a Valve-nál... :U

    [ Szerkesztve ]

    "Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘

Új hozzászólás Aktív témák