- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Házimozi belépő szinten
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- OLED TV topic
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Computex 2022: rejtegetné a csatlakozókat a Gigabyte és az MSI
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Egyelőre nem tarolja le a piacot a Vision Pro
Hirdetés
-
A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
ph A 24.4.1-es, WHQL aláírással rendelkező szoftvercsomag több hibát is javít.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Puma K
veterán
válasz huskydog17 #47 üzenetére
Próbáld ki a Half Life 2-öt amit a Source engine hajt.
2004-ben jelent meg a játék és abban is Havok fizika van.Ott van olyan, hogy robban a robbanós hordó majd a lökéshullámtól a közelben lévő faládák szét tudnak hullani darabokra. A pajszerral lehet bontani a bedeszkázott ajtókat van benne gravity gun és egyéb finomságok amiket már 11 éve tudott egy játék... te jó ég 11 éve!
Volt egy techdemo 2003-ban. Imádom a mai napi megnézni ezt a videót mert ahogy hüledeznek akkoriban az emberek az addig sosem látott fizika láttán az valami hatalmas!
Half Life 2 Tech Demo - E3 2003
Ennek a fizikának alapnak kéne lennie és már a rombolható környezetnék kéne, hogy tartsanak a játékok... de az iparihulladék-korlátos-limites szutyok konzoloknak hála kb egy helyben toporognak ezen a téren a játékok.
Ja és a mimika már 2003-ban ott tartott, hogy lehetett látni mit érez az adott karakter... és melyik szónál tart éppen az artikuláció terén. Ez a része a Source engine-nek ott tart már, hogy a Gmod-ban ha mikrofonon beszélsz akkor artikulál online a karaktered...
Amúgy a Source engine elég furcsa... kb egy SDK amiben játszani is tudsz
Nagyon kíváncsi leszek a Source 2-vel mire jutottak a Valve-nál...[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Instant Photo Printer 1S Set Bontatlan!
- Asus Rog Strix G531GV gamer laptop - I7 9750H x RTX 2060 6GB 16GB ddr4 ram + ajándék CM hűtőpad
- Flashforge Adventurer 5M Pro 3D nyomtató Teljesen új!
- ÚJ Dell Inspiron 7430 2-in-1 - 14" FHD+ IPS TOUCH 360 / i5-1335U / 16Gb DDR5 / 512Gb PCIe 4.0 / 3 ÉV
- Dell 5820: Intel Xeon W-2135, 64GB DDR4, 256GB NVMe SSD, Nvidia Quadro P600, USB 3.1 C/A, ÁFÁs