Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bici

    félisten

    válasz bsh #19 üzenetére

    Eddig azért tudtak dx10/11-el is kevés paranccsal játékokat írni, mert alapból így volt tervezve a játékmotor.
    Viszont ez egyre erősebb limitációba ütközik, mert egyre nagyobb a különbség a GPU-k tudása és a DX tudása között. Muszáj váltani, mert a végén az iOS beelőzi a Windows-t grafikában, még 30-ad akkora teljesítmény mellett is. Azokat a játék motorokat, amelyeket kezdettől dx12-re terveznek, nagyon macerás lesz jól megírni dx11-re, mert tök más a két API felépítése. Vagy kétszer annyi erőforrással két motort (dx11 & dx12) tartanak tűzben, vagy az egyik el lesz hanyagolva.
    Biztos lesznek olyan játékok, ahol a dx11 csak kevés kompromisszumot fog jelenteni, de az meg valószínű, hogy dx12-ben nem lesz anniyra ütős, mint az, amit teljesen a dx12 logikája szerint írnak.

    [ Szerkesztve ]

    Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák