- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Autóhifi
- Melyik tápegységet vegyem?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Visszaveszi az alapértelmezett tuningot az egyik csúcslapjában az ASUS
- Milyen notebookot vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Steam Deck
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Miért nem érted meg, hogy az ATI nem ezt az utat választotta. Szerintük egy nagy (500+ mm^2) GPU fejlesztése rossz stratégia, mert a termék nem lesz tömeggyártásra alkalmas, és a tervezése is komoly időt vesz igénybe. Ezért találták ki a Sweet Spot-ot, ami az egyetlen nagy GPU helyett két kisebb GPU-val támadja a csúcskategóriát. Az NVIDIA nem csak a gaming piacban érdekelt, így nekik ez a lehetőség nem járható út, szóval maradni kell az egy nagy GPU-nál, amit úgy kell megtervezni, hogy megverje a két GPU-s csúcs-Radeont. Ha ez nem sikerül, akkor az árakkal kell brillírozni.
Ezek egyszerű döntések, két külön cégről van szó, két külön stratégiával. Hiába várják a két GF100-at használó kártyát, nem lesz, nincs benne a tervekben, mert ez a csúcskategóriás GeForce. Amit még meg lehet csinálni, az a letiltott blokkok bekapcsolása.Két terméket ár szerint hasonlítunk össze. Mert azt nézik a vásárlók is. Az ár az egyetlen megfogható szempont, ami alapján el lehet végezni bármilyen elemzést.
(#492) fsb1000: Az ilyen terhelésszimulátorok nem érnek sokat ebből a szempontból. Ellenben a Heaven jó ötlet, hisz azzal foglalkoznak a gyártók is.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
a műszaki érzéked téved.
nézd meg a teszteket: van olyan, ahol nem skálázódott rendesen az 5970es? ahol lassú volt? ahol nem volt elfedve a user elől, hogy itt bizony két gpu csücsül a kártyán, nem csak egy?
"Felhasználói szempontból is jól elkülönülbnek, és azt tapasztaltam, hogy több GPU-val több gond van, mint 1 GPU-val."
pár éve tényleg nagyon sok esetben nem skálázódtak sehogy a kétGPUs kártyák. eltellt pár év, ez már nem a 7950GT és nem a 3870x2/9800gx2. egyéb problémák szoktak lenni a fogyasztással és ennek melléktermékeivel, de ilyen szempontból a két kártya nagyon hasonló. ettől függetlenül az egyGPUssal biztos nem lesz komolyabb skálázódási probléma, ebben igazat adok.az elfedés a lényeg: amíg mindkét videokártya dolgozik rendesen, amíg rendben van a skálázódás, addig nincs miről beszélni. kb olyan ez, mint egy kisebb órajelű kétmagos proc gyengeségét elemezni egy nagyobb órajelű egymagos ellen (architektúra ugyanaz), amikor a programok kihasználják mindkét magot. a régi játékok meg nem számítanak, ott már egy maggal is a monitor lesz a limitáló tényező.
más, mikroakadás Stalker SoC alatt:
a Stalker gyakorlatilag Furmark, csak ezt nem reklámozzák. gyönyörű 100%os terhelésgörbét tud húzni a GPUn (3870@1280x1024, 0AA 16AF). a CSről és a CoPről nem tudok nyilatkozni, az utóbbi már procilimites, mert sikerült a multiprocesszort támogató motort egyprocesszorossá visszafejleszteni.a terhelés azért 100%os, mert dinamikusan dobálja ki a növényeket (ahogy én észrevettem), minél több kraft van a gpuban, annál tovább. durva az, hogy ami a catalyst gpu tesztjén órajel még átment, sőt ami furmarkkal is stabil volt, az már post-process effekt hibázott Stalker alatt.
a Dirt2vel nem játszottam, az első viszont nagyon-nagyon háklis volt a GPUra. jelenleg se a program nincs itt, se a második monitorom, viszont anno olyan tüneteket mutatott, amik utólag belegondolva egyértelmű VRM túlmelegedésre engedtek következtetni. namármost ha az elsőszériás 3870 túlmelegedett, akkor a innentől a 4890esekkel is gáz lehet (azoknak voltak leginkább ilyen problémái a 48x0ások közül).
akinek van második monitora (kiterjesztett asztal, második monitorra ki a rivatuner órajelekkel -GPU, ambient, VRM-), elsőre ki a Dirt2/Shadow of Chernobyl, és azonnal ki fog bukni, hogyha throttlingol a kártya. illetve megoldás lehet a VRMek fölé erősített ventilátor.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Új hozzászólás Aktív témák
- EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 GAMING 11GB GDDR5X 352bit (11G-P4-6696-KR) Videokártya
- PCX Garancia! MSI RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X Gaming X TRIO Videokártya! BeszámítOK
- AMD Radeon Pro W7900 48GB GDDR6
- PowerColor Red Dragon Radeon RX 5700 XT 8GB
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel