Új hozzászólás Aktív témák

  • proof88

    addikt

    válasz Speedg #15884 üzenetére

    Szingapúrra gondoltál? :)

    Egyébként tavaly kb mindenkinek többet fogyasztott Manyikúrban, akkor se tudtuk hogy miért. Ilyen ritkán sajnos előfordul. A script amit lefuttattam, az csak a rajtpozíciókat módosítja. Sajnos figyelni kell hogy hány liter van a kocsiban, nehogy meglepetés érje az embert.

    Én NAGT-ben jártam úgy a legutóbbi futamon, hogy 2 kört spórolva mentem, mert nem lett volna elég benzinem. Pedig a fogyasztást úgy számoltam ki futam előtt, hogy egyszer mentem egy 20 körös (!!) etapot edzésen, és a 20 kör alatt elfogyasztott benzin alapján számoltam. És felfelé szoktam kerekíteni. Természetesen felvezető kör miatt +1 környi benzint is hozzáadtam. És ezen felül, még csak a biztonság kedvéért 2 litert is raktam pluszba, Szabesznek is szóltam neki is legyen +2 liter pluszba. És mégis többet fogyasztott a kocsi versenyen, pedig verseny elején feljöttem az 1. helyre, és onnantól kezdve biztonságra mentem, nem üldöztem senkit. És mégis, 2 kört kb gurulva tettem meg a végén, mert kb 1 környi benzin hiányzott. Az okára én is kíváncsi lennék, mi tudja ennyire megkavarni a fogyasztást. Mert sok mindent bele lehet kalkulálni, pl a gumik gördülési ellenállása változik az aktuális nyomással is, az is változtathat a fogyasztáson. Na de én egy 20 körös edzés etapot mentem előtte, a verseny meg 27 körös volt, nem lett volna szabad tévednem. Spában aláírom hogy én csesztem el a benzint.

    Igazából azt ajánlom mindenkinek, hogy amikor megtervezi a versenyre a benzint, akkor az etapoknak kb 104 literre kell kijönniük összesen. Tehát látatlanba amikor még 1 kört sem ment az ember egy új pályán F1-ben, megnézi hogy hány körös lesz a verseny, 104-et elosztja a körök számával, akkor egy jó becslést kaphat h 1 körön mennyit fogyaszt az autó. Pl most Szuzukában vagyunk, én nem tudom a fogyasztást, de tudom hogy a verseny 32 körös, innen pedig 104 / 32 = 3.25 litert becsülök körönként.

Új hozzászólás Aktív témák